مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در جمع بسیجیان مهریز:

حمایت از کالای داخلی امنیت داخلی ما را تأمین می کند/ نیاز امروز ما شبکه سازی است

حجت الاسلام و المسلمین گندمی تصریح نمود: نیاز امروزما شبکه سازی است و باید برای فعالیت‌های تبلیغی و معرفتی شبکه سازی صورت گیرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۲۳۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام والمسلمین گندمی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در جمع مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج شهرستان مهریز بیان داشت: طبق آیه قرآن اولین کسی که به رسول گرامی اسلام ایمان آورد شخص رسول خدا بود و این به معنی آن است که در مباحث معرفتی و تبلیغی در گام اول باید از خودمان شروع کنیم و به کار خود ایمان و اعتقاد داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین گندمی تصریح نمود: نیاز امروزما شبکه سازی است و باید برای فعالیت‌های تبلیغی و معرفتی شبکه سازی صورت گیرد.
گندمی ادامه داد: یکی از مصادیق مقابله به مثل در برابر تهدیدات دشمنان استفاده نکردن از کالا‌های آنان و در عوض حمایت از کالای داخلی است که این می‌تواند امنیت داخلی ما را تامین کند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر اصولگرایی است نه به معنای سیاسی آن بلکه به این معنی که همه مسئولین حرفشان یکی باشد و از همه یکصدا شنیده شود که خدای ناکرده کشور دچار دوقطبی نشود که این به نفع دشمن خواهد بود.
ارسال نظرات