اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصاد ایران

امام جمعه لنده در خطبه‌های نماز عبادی اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصاد ایران مسئلهسیاسی این هفته گفت: ملت ایران در طول چهار دهه گذشته همواره بر حفظ منافع عمومی خود ایستادگی کرده و روز به روز بر این ایستادگی پای فشاری کردند و حاکمان غربی نیز این همین ایستادگی ما است که عصبانی هستند.
کد خبر: ۹۰۱۵۹۱۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
حجت السلام سید هدایت محمودی اصل افزود: آمریکا برخلاف این معاهدات بین المللی از برجام خارج شد و این خروج باعث شد که منطق مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری ۱۰ سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی بیش از پیش مشخص شود.
وی اضافه کرد: امروز باید همه به خوبی بفهمند که تنها نسخه شفا بخش اقتصاد ایران مسئله اقتصاد مقاومتی است وخروج امریکا از برجام نشان داد که دشمنان هیچ گاه به تعهدات خود در برابر ایران اسلامی عمل نکرده و نخواهند کرد.
خطیب جمعه این هفته لنده گفت: در این سال‌ها آمریکایی‌ها امتیازات زیادی از ما گرفتند و اروپایی‌ها نیز به وظیفه شان چندان پایبند نبوده و نیستند.
محمودی اصل ادامه داد:اروپایی‌ها نیز برای پایندی به برجام همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: باید تضمین کافی دهند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده گفت: هدف آمریکا از خروج از برجام ایجاد فاصله میان ملت ومسئولان است، دو قطبی کردن جامعه و ایجاد شکاف در بدنه مردم و نظام است.
وی همچنین با اشاره به وضعیت معیشتی معلمان اضافه کرد: دولت باید به وعده هایش در خصوص معلمان جامه عمل بپوشاند و در صدد بهبود وضعیت معیشتی معلمان باشد.
ارسال نظرات