خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

ما همواره به شهید مطهری‌ها نیاز داریم/ لزوم توجه جدی به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ما همواره به شهید مطهری‌ها نیاز داریم، گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی باید مورد توجه جدی قرار گیرند.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۱۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

ما همواره به شهید مطهری‌ها نیاز داریم/ لزوم توجه جدی به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در جمع مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی شهرستان بهار اظهار داشت: ماه شعبان تنها ماهی است که در آن شهادت نیست و  این ماه سراسر ولادت و سرور است.

وی افزود: در این ماه ولادت امام حسین(ع)، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و امام زمان(عج) و ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) را داریم که نشان از عظمت این ماه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه تنها ماهی که در آن ماه غم و اندوه است ماه محرم است، افزود: در هر دو ماه شعبان و محرم شخصیت امام حسین(ع) به چشم می‌خورد، در ماه شعبان ولادت امام حسین(ع) و در ماه محرم شهادت امام حسین(ع) است که  این ویژگی تاج افتخاری است که خداوند به امام حسین(ع) عنایت کرده است.

وی در ادامه به اهمیت فصول در طول سال اشاره کرد و گفت: هر کدام از این فصول خصوصیت بارزی دارند، خصوصیتی در فصل بهار وجود دارد که در فصل زمستان نیست و خصوصیتی در فصل تابستان است که در فصل پاییز نیست.

گنجعلی ماه‌های رجب و شعبان و رمضان را فصل عبادت دانست و خاطرنشان کرد: ماه رجب ماه ولایت است و ماه شعبان ماه نبوت و ماه رمضان ماه اولوهیت و عبادت است.

وی ادامه داد: اگر ما نمره قبولی در ماه رجب نگیریم، نمی‌توانیم وارد ماه شعبان شویم و همین طور اگر نمره قبولی در ماه شعبان نگیریم، نمی‌توانیم وارد ماه رمضان شویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بخش دیگری از سخنانش به شخصیت بزرگ  استاد مطهری اشاره کرد و گفت: همه آثار شهید مطهری مورد قبول امام راحل و مقام معظم رهبری قرار گرفت و ایشان با توجه به شبهات موجود در بین مردم پاسخ‌های مناسب و علمی را بیان کردند.

وی افزود: ما همواره به شهید مطهری‌ها نیاز داریم و این نیاز امروز آحاد مردم است که مطالعات را در حوزه‌های مختلف بالا ببرند.

گنجعلی تصریح کرد: امروز شبهات زیادی در خصوص ولایت فقیه در جامعه مطرح است که با مطالعات عمیق می‌توانیم پاسخ این شبهات را بدهیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی باید مورد توجه جدی قرار گیرند.

در پایان این مراسم از هادیان سیاسی و مریبان عقیدتی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار