خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

دوری از سبک زندگی مهدوی یک مسئله مهم و آسیب اجتماعی است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: آنچه امروز به عنوان یک مسئله مهم و آسیب اجتماعی است دوری از سبک زندگی مهدوی است که موجب بحران‌ها وآسیب‌های جامعه از جمله ترویج هرزگی، کاهش آمار ازدواج، افزایش طلاق و کاهش روحیه سازش و... شده است.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۱۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

دوری از سبک زندگی مهدوی یک مسئله مهم و آسیب اجتماعی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام پرهیزکار در کارگاه سبک زندگی مهدوی به بیان وظایف منتظران و سبک زندگی مهدوی پرداخت و اظهار داشت: منتظر واقعی کسی است که علاوه بر خودسازی تلاش در راستای اصلاح جامعه نیز داشته باشد.

وی افزود: منتظر یعنی کسی که انتظار آخرین ذخیره الهی را دارد و با این انتظار زمینه‌سازی برای اصلاح جامعه و خود را دارد.

این مبلغ مرکز تخصصی مهدویت قم ابراز داشت: اگر بخواهیم یاریگر امام زمان(عج) باشیم باید سبک زندگی مهدوی و اهداف ایشان را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه اصل تمام موجودات، بقاء و استمرار عالم به وجود مقدس امام زمان(عج) است، عنوان کرد: آنچه امروز به عنوان یک مسئله مهم و آسیب اجتماعی است دوری از سبک زندگی مهدوی است که موجب بحران‌ها وآسیب‌های جامعه از جمله ترویج هرزگی، کاهش آمار ازدواج، افزایش طلاق و کاهش روحیه سازش و... شده است.

پرهیزکار تصریح کرد: از جمله راهکارهای زمینه سازی ظهور، تغذیه سالم (حلال) و پرداختن حقوق شرعی مانند خمس و زکات، ایجاد و تقویت ارتباط قلبی با امام زمان(عج)، دعا، سازش در خانه و جامعه، دوست داشتن و تقویت محبت امام زمان(عج) در خانه و جامعه و از همه مهمتر کسب تقوا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات