امام‌جمعه ابرکوه مطرح کرد:

بسیجی آینه تمام نمای یک فرد انقلابی است/ شنیدن صدای دوم در بدنه دولت مبنی بر عدم تمایل بر فیلتر تلگرام، خوش‌رقصی برای دشمن است

امام‌جمعه ابرکوه گفت: شنیدن صدای دوم در بدنه دولت مبنی بر عدم تمایل بر فیلتر تلگرام، خوش‌رقصی برای عوامل بیگانه در کشور است.
کد خبر: ۹۰۱۵۴۸۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، هم‌زمان با گرامیداشت هفته عقیدتی به همت شعبه نمایندگی ولی‌فقیه در حوزه فاطمه الزهرا (س) جلسه دیدار بانوان بسیجی با حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه برگزار شد.
طی این نشست حجت‌الاسلام حسینی هفته عقیدتی فرصتی برای بازخوانی و توجه بیشتر به بخش عقیدتی دانست و اظهار کرد: بسیج رکنی در جهت حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب و عامل پیشرفت و استمرار نظام جمهوری اسلامی است و داشتن بنیه عقیدتی نیز از ارکان بسیج محسوب می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینی افزود: یکی از مأموریت‌های بسیج تقویت جَذبِه و بنیه معنوی نیروهای بسیجی است که در حقیقت نیروهای اصلی و شاخص برای انقلاب هستند؛ زیرا بسیجی آینه تمام نمای یک فرد انقلابی و عنصری ولایی، مکتبی، مؤمن، شجاع، ظلم‌ستیز و شیطان گریز است.
حسینی خاطرنشان کرد: اصل بسیج همان شجره طیبه است که امام کاشت و ما امروز شاهد هستیم که سرشاخه‌های آن در کشورهای مختلف به‌ویژه در جهان اسلام خودنمایی می‌کند. حشدالشعبی در عراق، حزب‌الله در لبنان، انصارالله در یمن، جبهه مقاومت در فلسطین، گروه فاطمیون در افغانستان و... همگی از جمله سرشاخه‌های این درخت تنومند هستند که مبانی انقلاب را به جهان صادر می‌کنند.
وی تلاش بانوان بسیجی در حوزه فاطمه الزهرا (س) را ستودنی دانست و گفت: تمام فعالیت‌های بانوان بسیجی به‌ویژه همکاری آنان با ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در ایام ماه محرم بسیار ستودنی است.
امام‌جمعه ابرکوه در رابطه با فیلتر شدن رسانه‌هایی ک ابزار دست دشمن است، تصریح کرد: سیاست نظام بر قطعید دشمن از دستگاه‌های ارتباط‌جمعی و رسانه‌ای در کشور قرار گرفته است که نیازمند هم‌صدایی دولت و ملت است. این رسانه‌ها با جاسوسی، شایعه‌پراکنی، خط دهی به جریانات فتنه و آشوب قصد بر هم زدن آرامش ایران و دلسرد کردن مردم را دارند که ما با آن‌ها همسویی نخواهیم داشت.
حسینی اذعان کرد: شنیده شدن صدای دوم در بدنه دولت و اینکه ما مایل به فیلتر شدن تلگرام نبوده و نیستیم در حقیقت نوعی خوش‌رقصی برای عوامل بیگانه در داخل است که نمی‌خواهند دست بدخواهان از بدنه نظام کوتاه شود.
وی در خاتمه یادآور شد: دولتمردان باید به فکر مردم باشند نه اینکه زمینه خوشایند مرفهین بی دردی را فراهم کنند که نفوذ خاصی داشته و گلوگاه اقتصادی و سیاسی مصالح کشور را به صورت رانت در اختیار دارند.
شایان ذکر است در هفته عقیدتی مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب شهید مطهری با نام احیای تفکر اسلامی در حوزه فاطمه الزهرا (س) به همت شعبه نمایندگی برگزار شد.
ارسال نظرات