احیاء زنگ هنر و ورزش در مدارس در دستور کار است

خبرگزاری بسیج: مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در مراسم قدردانی از معلمان منتخب آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: آموزش و پرورش از محفوظات محوری به سمت مفهوم محوری در حرکت است که گام مهمی در فرآیند اثرگذاری آموزش خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۱۴۹۶۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴

عبدالرضا فولادوند با اشاره به اینکه احیاء زنگ هنر و ورزش در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد، گفت: باید تلاش کنیم  نشاط و ورزش به مدارس برگردد و قبل از آموزش باید زمینه های آن را در دانش آموزان فراهم کنیم.

معلمان پرورش دهندگان عقل که پیامبر درونی است، هستند

مصطفی کواکبیان حضور در بین معلمان را توفیق ارزشمندی برشمرد و گفت: ما مدیون فداکاری این قشر اثرگذار فرهنگی هستیم.

کواکبیان با اشاره به اینکه در قرآن کریم از سه گروه علما، متقیان و مجاهدین فی سبیل الله به نیکی یاد شده است، افزود: من معتقدم که معلمین صفات هر سه گروه را دارند چرا که علاوه بر علم آموزی، با تکیه بر فاکتور تقوا وضعیت معیشتی خود را می گذرانند.

این نماینده مجلس تعقل را بسیار مهم برشمرد و گفت: عدم بهره گیری از آیتم عقل درتصمیمات گاهی موجب مشکلات عدیده ای برای جامعه می شود که معلمان مهمترین عامل برای تقویت و پرورش نیروی تفکر در دانش آموزان هستند

وی افزود: عقل پیامبر درونی انسان است و معلمان این پیامبر درونی را پرورش می دهند.

کواکبیان به اهمیت رفتارهای عاقلانه در معادلات بین المللی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر مسئله برجام از مهمترین مسائل روز سیاست خارجی است که معتقدیم اگر قرار است فقط پوسته برجام بماند، ما زیربار نخواهیم نرفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی رسیدگی به پرداخت مطالبات، همسات سازى حقوق و ارتقاء وضعیت معیشتی معلمان را از مهمترين مسايل اين قشر فرهنگى برشمرد که بایستی مورد رسیدگی قرار گیرد.

دو مراسم تجلیل از معلمان ناحیه یک آموزش و پرورش شهرری در کانون سمیه و معلمان ناحیه دو شهرری در سالن فدک انجام شد که با حضور مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای اسلامی، رضا صالحی امیری رئیس کمیته المپیک، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20، هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرری، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهرری از500 معلم نمونه این دو ناحیه قدردانی به عمل آمد.

 

 

ارسال نظرات