همزمان با سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی

بهره برداری از طرح پرورش قارچ با اشتغال زایی برای ۴ نفر

طرح پرورش قارچ روستای دیوزند همزمان با سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی با اشتغال زایی پایدار برای ۴ نفر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۱۴۵۴۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی طرح پرورش قارچ با اشتغالزایی پایدار برای ۴ نفر در روستای دیوزند به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش در این مراسم سرهنگ محمد رضا حیدری فرمانده سپاه قروه با بیان اینکه سپاه پاسداران در راستای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار قدم‌های بزرگی برداشته است اظهار داشت: سپاه پاسداران در راستای اجرای طرح‌های پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار و رفع محرومیت از مناطق محروم کشور قدم‌های مثبتی برداشته است که در شهرستان قروه نیز شاهد آن هستیم.

وی افزود: این طرح پرورش قارچ با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است که ۱۵۰ میلیون ریال آن از تسهیلات اقتصاد مقاومتی است که از طریق بسیج سازندگی پرداخت شده است و ۱۵۰ میلیون ریال نیز آورده متقاضی طرح می‌باشد.

حیدری ادامه داد: این طرح در ۶ سالن با ۲۰۰ متر مربع مساحت به بهره برداری رسیده است و برای ۴ نفر اشتغال پایداری را رقم زده است.

وی بیان داشت: در سال ۹۷ نیز طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران ادامه خواهد داشت و افراد متقاضی می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات