نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان:

حلقه های صالحین بسیج موجب رضایت رهبری است

به مناسبت هفته عقدتی سیاسی همایش حکمت مطهر سپاه ناحیه زنجان در سالن همایش حسینیه اعظم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۴۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان  با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید مرتضی مطهری گفت:شهید مطهری فیلسوف و مفسر نسبت به فلسفه غرب و شرق است.
حجت الاسلام علی خاتمی با اشاره به نام آور شدن شهید مطهری افزود: مقتضیات زمان یکی از رموز موفقیت شهید مطهری بود و ایشان زمان شناسی بود که آثار وی بر اساس نیاز جامعه نوشته می شد.
وی با توجه بر شناخت شخصیت شهید تصریح کرد: زمان شناسی  و نیاز شناسی در سطح جامعه از مهمترین کار های شهید مطهری  بود که با روح زمان و جامعه آشنایی کامل داشت.
نماینده ولی فقیه استان زنجان با اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس خاطر نشان کرد:جنگ هشت ساله تکلیفی بود که ما به آن عمل نمودیم و پیروز شدیم.
خاتمی با بیان اینکه گنجاندن مباحث اعتقادی و آموزشی در حلقه های صالحین کاری ضروری و مبارک است عنوان کرد: تشخیص درست سپاه در ورود به سنگر فکری، اعتقادی و اخلاقی که مبانی مسائل اعتقادی را آثار شهید مطهری قرار دادند کار بسیار ارزشمندی است.
وی تصريح كرد:حلقه های بسیج صالحین موجب رضایت و خشنودی مقام معظم رهبریست.
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه معنای سپاه و بسیج آثار شهید مطهری است  خاطر نشان کرد:شهيد مطهري جزو عالمان رباني عصر خويش بود كه تجلي اين علم در كتابهاي ايشان هويداست.
خاتمی اظهار داشت: برای اصلاح جامعه هرشخص باید از خودش شروع کند تا به جامعه اصلاح شده دست یابیم.

ارسال نظرات