مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز :

دشمن از شکست های پی در پی به استیصال رسیده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با اشاره به شکست های پی درپی دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی گفت : از بین رفتن و شکست حکومت پوشالی داعش و توطئه های دشمنان نظام اسلامی، نتیجه تلاش های بیرونی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۱۴۰۷۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا کرمی در مراسم گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی سپاهکه در شهرک سیدجمال الدین شهرستان نظرآباد با حضور مربیان آموزشی برادر وخواهر وجمعی از مسؤلین برگزار شد ، ضمن گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه یادآورشد: استاد مطهری یک عارف و مجاهد به تمام معنا بود که بیشتر عمر خود را صرف تحصیل علم ودانش کرد و در پیروزی انقلاب و مقابله با رژیم ستمشاهی نقش بسزایی داشت .

دشمن از شکست های پی در پی به استیصال رسیده است

وی افزود : حضرت امام راحل در وصف این شهید اینگونه بیان فرمودند که تمامی آثار استاد مطهری بدون استثنی مورد تائید من است .

وی در ادامه اظهار داشت : شکست های پی درپی در مقابل انقلاب اسلامی دشمن را خسته کرده و دشمنان در پی آن هستند با ایجاد توطئه ضربه به نظام بزنند اما با شکست مواجه شدند .

حجت الاسلام کرمی خاطرنشان کرد: دشمن جنگ نرم گسترده‌ای را علیه جبهه انقلاب شکل داده و می‌خواهد باورها، اندیشه‌ها و رفتارها را هدف قرار داده و سبک زندگی و هویت اسلامی ما را دگرگون سازد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال استفاده از ارتباطات برای دروغ‌پراکنی، شایعه‌افکنی، حق را باطل و باطل را حق نشان دادن است، گفت: آنها با استفاده از محتواهای مکتوب، فیلم، انیمیشن و... به دنبال اثرگذاری هستند اما آنچه در این بین افراد با بصیرت و دیده‌بان تیزبین جنگ نرم به عنوان یک استراتژی و نه تاکتیک برای شناخت مفهوم جنگ نرم به کار ببرند این است که جنگ نرم و مفهوم ارتباطات را مورد توجه قرار دهد.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم از مربیان آموزشی وعقیدتی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها