خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

شهید مطهری، معلم فکری انقلاب ما بود/ معلمان باید به رسالت دینی و فرهنگی خود عمل کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: شهید مطهری، معلم فکری انقلاب ما بودند که افکار و اندیشه ها را جمع کرده و مطابق با قرآن و اسلام به آنها پاسخ می دادند.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۸۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم سپاس معلم که در مدرسه نمونه امام جعفرصادق(ع) میاندوآب برگزار شد در سخنانی با تبریک هفته معلم، اظهار کرد: امروز به پاس تلاش های معلمین ما در جامعه در کسوت های مختلف به فعالیت می پردازیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان روز معلم، افزود: شهید مطهری، معلم فکری انقلاب ما بودند.

وی گفت: شهید مطهری، همه افکار و اندیشه ها را جمع کرده و مطابق با قرآن و اسلام به آنها پاسخ می دادند و اندیشه و عقاید دیگران را نقد می کردند.

مولودی با اشاره به اینکه شهید مطهری همواره در حال تعلیم بودند، تصریح کرد: آن شهید راه اسلام و انقلاب، اندیشه های غربی را نقد و افکار و عقاید غیرمنطقی آنها را با دلیل و استدلال قاطع مطابق با اسلام و قرآن، رد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه با بیان اینکه معلمان ما امروز رسالت خطیر و مهمی دارند، اظهار کرد: وظیفه معلم هدایت جامعه به سوی الله است و هر معلمی در هر رشته ای که تدریس می کند می تواند این کار را انجام دهد.

وی افزود: معلمان باید به این وظیفه سنگین خود به نحو احسن عمل نموده و تلاش کنند تا افکار جهان بینی اسلامی را به خوبی تعلیم دهند.

ارسال نظرات