خبرهای داغ:
امام جمعه ماکو:

شاخصه اصلی جوان مومن و انقلابی داشتن بصیرت و تذهیب نفس است

امام جمعه ماکو گفت: شاخصه اصلی جوان مومن و انقلابی داشتن بصیرت و تذهیب نفس است.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۷۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷

حجت الاسلام ایوب رنجبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی افزود: از شاخص های اصلی جوان مومن وانقلابی داشتن بصیرت،خودسازی و تذهیب نفس و داشتن ایمان به معنای کامل است.

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به اینکه جوان انقلابی باید موقعیت شناس و دشمن شناس باشد تصریح کرد:جوان انقلابی پویا و با نشاط باید در همه عرصه ها ی اجتماعی ،فرهنگی خدماتی و بویژه عرصه سیاسی آن هم نه بصورت سیاست زدگی  مشارکت داشته باشد.

وی دوره جوانی را دوره پرمخاطره و حساس نامید و خاطرنشان کرد: باید مسئولان انرژی و نشاط جوان را سرمایه و موتور محرکه اقتصاد به ویژه اقتصاد مقاومتی بدانند و جوانان را در پست های مدیریتی به کارگیرند.

امام جمعه ماکو ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه برای توسعه اقتصادی کشور ، فقر زدایی و عدالت خواهی اجتماعی برای توسعه اجتماعی و رشد علمی کشور و به عقب برنگشتن در حوزه علمی را از جمله رسالت های جوان امروز در جامعه دانست.

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به اینکه علت پیروزی ایران در 8 سال دفاع مقدس اتکا به جوانان بود افزود: باید برای شکستن تحریم ها و بهتر شدن وضع اقتصادی کشور به جوانان امروزه اتکا کرده و انها را باور کنیم زیرا جوانان امروز از نظر بصیرت و تذهیب و اراده چیزی کمتر از جوانان اول انقلاب ندارند.

ارسال نظرات