خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسيج فرهنگيان سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان عنوان کرد

وظیفه اصلی معلم انسان‌سازی و تربیت نسل برای نظام مهدوی

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: منزلت معلمی یعنی تاثیرگذاری در مرزبندی فرهنگی یك ملت و وظیفه اصلی معلم انسان سازی و تربیت نسل در راستای تربیت نظام مهدوی و در زمینه ظهور است.
کد خبر: ۹۰۱۳۷۹۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

وظیفه اصلی معلم انسان‌سازی و تربیت نسل برای نظام مهدویبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی امروز در همایش معلم و تحقق جامعه مهدوی در سالن اجتماعات اداره كل آموزش و پرورش استان همدان در جمع مسئولین نواحی یك و دو و معلمین همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 49 هزار شهید فرهنگی و تبریك اعیاد شعبانیه و هفته معلم اظهار داشت: احترام به معلم و استاد احترام به علم است.

وی گفت: امروز همه ما باید تكریم به معلمان را در فضای فرهنگی جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید كنیم و تكریم معلم و بزرگداشت وی به معنای واقعی كلمه آثار بسیار مثبتی دارد و بر جامعه و فرهنگ جامعه تعلیم و تربیت باقی می گذارد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: مسئله تعلیم و تربیت یعنی حیات بخشیدن به فرد و جامعه و در نگاه مادی ارزشگذاری به معلم قابلیت تبدیل شدن فعالیت ها است و نگاه به معلم باید نگاه اسلامی باشد كه آن نگاه سپاس و خشوع را در بردارد.

وی با اشاره به منزلت معلم تصریح كرد: منزلت معلمی یعنی تاثیرگذاری در مرزبندی فرهنگی یك ملت و وظیفه اصلی معلم انسان سازی و تربیت نسل در راستای تربیت نظام مهدوی و در زمینه ظهور است و اگر این اتفاق رخ داد و معلم توانسته به وجود خود عمل كند و همه، خود را مدیون معلم می دانند و این برای معلم احساس شرف و كرامت می آورد.

سیاهوشی تاكید كرد: ما در بسیج فرهنگیان دو وظیفه داریم حفظ و حراست از ارزش ها كه تعلیم و تربیت یكی از ارزش های نظام است و در بسیج فرهنگیان خود را حامی حقوق معلمان می دانیم و معنتقدیم اجرای سند تحول، یكی از وظایف ما است كه باید اجرایی شود در مسیر اجرا مشكلاتی دارد كه باید رفع شود و تلاشی در اجرای تحقق این سند تحول  صورت گیرد.

وی در پایان خاطرنشان كرد: ما معتقدیم اختلاس صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان دستبرد به جیب معلم و خیانت به حقوق معلم است و رسیدگی به این موضوع جزء مطالبات ما است.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات