برگزاری عصر شعر حماسه سازان خانطومان در مازندران

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر حماسه سازان خانطومان در اردیبهشت مقاومت، عصری با شعر و خاطره با محوریت «شهدای خان‌طومان» مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، ساعت ١٦ و ٣٠ دقیقه یک‌شنبه (١٦ اردیبهشت) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۳۴۹۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندرانبه نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران احد جاودانی ظهار کرد: عصری با شعر و خاطره با محوریت «شهدای خان‌طومان» مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، ساعت ١٦ و ٣٠ دقیقه یک‌شنبه (١٦ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

جاودانی افزود: خانواده شهدا به ویژه شهدای خان‌طومان سوریه و همچنین تمام امت شهید پرور و ولایی می‌توانند جهت شرکت در این مراسم به ساری، میدان امام خمینی(ره)، سالن سلمان هراتی ساری مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: ١٣ مدافع حرم مازندرانی در خان‌طومان، جرعه نوش شربت شیرین شهادت شدند و آنها رهنمود دفاع از حرم حضرت زینب(س) را با قلب خویش دریافتند و راه سرخ شهادت را برگزیدند.

وی تصریح کرد: مازندران در دوران ٨ سال دفاع مقدس بیش از ١٠ هزار شهید تقدیم انقلاب کرد و کاروان شهدای مازنی مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ٣٩ نفره شده که اجساد برخی از شهدا هنوز به دست خانواده‌های چشم انتظار آنها نرسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عنوان کرد: عصری با شعر و خاطره با محوریت «شهدای خان‌طومان» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها