مراسم گرامیداشت هفته معلم در باقرشهر برگزار شد

خبرگزاری بسیج: با حضور شهردار،رییس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر همزمان با گرامیداشت هفته معلم مراسم زنگ سپاس در مدرسه میثاق باقرشهر برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۱۳۴۴۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر مراسم هفته معلم و زنگ سپاس در مدرسه میثاق باقرشهر برگزار شد .

در این مراسم رییس اموزش و پرورش بخش کهریزک ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک روز معلم اظهار داشت : معلمی شغل انبیاست و معلمان وظیفه بسیار مهمی بعد از خانواده در تربیت دانش آموزان دارند که خوشبختانه در بخش کهریزک ما معلمان و مدیران بسیار دلسوزی داریم که همواره در راه تعلیم و تربیت دانش آموزان از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در راه پیشرفت فرزندان این مرز و بوم نقش اصل را برعهده دارند .

بخشدار کهریزک در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت :جا دارد در این روز، فرصت را مغتنم شماریم و از تمام معلمان و مدیریت مدارس شهر و روستا و همه فرهنگیان عزیز تشکر و قدردانی نماییم .

وی در ادامه یادآور شد :بسیار خوشحالیم که آموزش و پرورش بخش کهریزک توانسته شادی و نشاط را در مدارس به ارمغان آورد تا روحیه دانش آموزان بالا رود و یادگیری بهتری داشته باشند .

حسین توکلی کجانی خاطرنشان کرد: بحث تعامل یکی از مهمترین مسائلی است که باید در مدارس به دانش اموزان آموزش داده شود و باید معلمان عزیز روحیه تعامل و همکاری را در بین دانش آموزان بالاببرند تا کارهای گروهی خوبی انجام شود .

امام جمعه بخش کهریزک ضمن تبریک به مناسبت روز معلم گفت :تخصص و تعهد لازمه شغل معلمی است که خوشبختانه تمامی معلمین این خطه همواره با تخصص لازم و تعهد در کار خویش به آموزش می پردازند.

ارسال نظرات