کارگران بازوان پرتوان و گرداننده اصلی چرخ اقتصاد کشور هستند

خبرگزاری بسیج: شهردار باقرشهر در پیامی روز کارگر را تبریک گفت و کارگران را بازوان پرتوان گرداننده چرخ اقتصاد کشور دانست .
کد خبر: ۹۰۱۳۴۴۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، شهردار باقرشهر در پیامی روز کارگر را تبریک گفت و کارگران را بازوان پرتوان و گرداننده اصلی اقتصاد کشور دانست .

علیرضا ناصری پور در گفتگو با خبرنگار ما گفت : ۱۲ اردیبهشت ماه هر سال فرصت خوبی است تا به پاس تلاش های شبانه روزی کارگران قانع و سخت کوش کشور، که درعرصه خود کفایی و پیشرفت و توسعه صنعتی اقتصادی این مرز و بوم همواره از جان مایه گذاشته اند قدردان زحماتشان باشیم ، چرا که بدون وجود کارگران سخت کوش پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان ایران امکان پذیر نخواهد بود .

کار، در حقیقت نماد عزت و بالندگی فرد و جامعه است و جامعه ای موفق و خود کفا خواهد بود که فرهنگ کار و تلاش در آن جاری باشد و تفکر سازندگی درمیان افراد جامعه احیا شود . بدون شک کارگران از شریف ترین انسان های اجتماع و بازوان حرکت هر جامعه‌ به سوی رشد و تعالی هستند که برماست همیشه قدردان این قشر باشیم.

وی در پایان این روز را به همه کارگران سخت کوش ایران اسلامی و بالاخص کارگران زحمتکش شهرداری باقرشهر که همواره مدیون تلاش و زحمات آنها هستیم تبریک گفت .

 

ارسال نظرات