خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان؛

شهیدان فرهنگی و معلم سرمشق سایر معلمان هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: شهیدان فرهنگی و معلم سرمشق سایر معلمان هستند.
کد خبر: ۹۰۱۳۴۳۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در دیدار با خانواده های شهیدان یوسف رندی و اسماعیل حسین زاده که به همت سپاه شهدای ماکو در این شهرستان ترتیب یافت، گفت: شهدا یکی از بارز ترین نمونه های انسان کامل، در جهت الگو قرار دادن برای سایر انسانها هستند..

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی در ادامه خاطرنشان ساخت: جنگ دوران دفاع مقدس، جنگ به معنی  تمامعیار بود؛ چون جنگ فی مابین ایران در آن برهه، تن به تن و بدون امکانات و مهمات صورت گرفت.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم اضافه نمود: امدادهای الهی، در دوران جنگ، به خوبی احساس میشود به گونه ای که زبان از گویش آن قاصر است..

حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی، مقام و منذلت این دو شهید معلم را بسیار والا در درگاه خداوند عنوان کرد و گفت: هر دو شهید انسانی اسوه برای سایر معلمان هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا انقلاب اسلامی استان آذربایجان غربی در ادامه این دیدار ها افزود: باید دوران جنگ و مخصوصا وصیت این شهدای معلم بر دانش آموزان انتقال داده شود.

شایان ذکر است؛ در پایان دیدار های مجزا از خانواده های شهدای مذکور با اهدای لوح و گل تجلیل شد.

ارسال نظرات