نماینده ولی فقیه وامام جمعه ابهر :

جنگ آینده یک جنگ نظامی نیست بلکه جنگ برسرآب می باشد

دیدار جمعی از پاسداران با امام جمعه ابهر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۴۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

همزمان با فرارسیدن 12اردیبهشت ماه سالروز شهادت علامه استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ،هفته معلم و روز کارگر ،جمعی از کارکنان سپاه  با حجت الاسلام و المسلمین رحیمی امام جمعه ابهر دیدار کردند.

در این دیدار فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ارواحنا فداه) ،آغاز هفته معلم،هفته عقیدتی سیاسی را تبریک و از همکاری آموزش و پرورش شهرستان ابهر با سپاه ناحیه ابهر در  اجرای برنامه های سال گذشته قدر دانی نمود.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام  رحیمی امام جمعه ابهر بااشاره به روز پاسدارو سالروز تاسیس سپاه پاسداران افزود: پاسداران سبزپوشان سبزقامت هستند که در عرصه فرهنگ و امنیت زحمت میکشند.

امام جمعه ابهر در ادامه باتبریک روز معلم  تصریح کرد: اولین معلم ذات اقدس الهی است  واولین شاگرد خداوند متعال هم پیغمبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) می باشد.

وی درادامه بااشاره به مساله مهدویت تصریح کرد: خداوند متعال برای اولین بار مساله مهدویت و جایگاه و مقام امامان  را خطاب به پیامبر خود  در معراج  عنوان می کند ومی فرماید:این مهدی رادوست داشته باش ،من مهدی را دوست می دارم و هرکس اورا دوست داشته باشد من نیزاورا دوست می دارم.

حجت الاسلام رحیمی درادامه دررابطه با  اهمیت  مهدویت و جایگاه امام زمان (عج) و منتظران او افزود: ما به امام زمان (عج) معتقدیم که هم موعود هست و هم موجود،مابه امام زمان غایب معتقدنیستیم چرا که امام زمان (عج) حاضراست،لذا در روایات هست که دنیا برای امام مانند گردوهست و همه جارا می بیند.

وی در ادامه در تشریح  اینکه در آخرالزمان  ظلم جامعه را فرا میگیرد عنوان کرد: وقتی از پیامبر (ص) می پرسند چه ظلمی ؟حضرت میفرمایند: حوس رانی، دنیا گرایی وغرق در مادیات شدن،دورویی و حسادت  از جمله ظلم هایی است که که در آخر الزمان جامعه  را فرامیگیرد.

حجت الاسلام  رحیمی امام جمعه ابهر دربخش دیگری از سخنان خود بااشاره به هفته معلم افزود: اگر معلم ارزش کارخود رابداند ،هیچ کاری به ارزش کارمعلمی در دنیا وجود ندارد،چرا که انبیاء آمدند جامعه را  از آلودگی پاک کنند ،فطرت را شکوفاکنند،مردم را از جهل نجات بدهند و معلم ها هم کارشان همین است و اگر معلمان انسان را از جهل بیرون آوردند کار انبیاء را کرده اند.

امام جمعه ابهر در پایان سخنان خود با تبریک روز کارگر بااشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و شعار سال افزود: حمایت از کارگر ایرانی و تولیدات ایرانی وظیفه همه ماهست .

حجت الاسلام  رحیمی در پایان سخنان خود ضمن تاکید بر الگوی صحیح مصرف در جامعه  افزود: جنگ آینده  یک جنگ نظامی نیست بلکه جنگ برسرآب می باشدو باید باکنار گذاشتن بحث های آلوده سیاسی باوحدت وهمدلی در محور ولایت  و گوش به فرمان  ولایت باشیم .

 

 

ارسال نظرات