تقویت بنیه اقتصادی و حل مشکل معیشتی اولویت جامعه است/ مدیران از دوقطبی سازی پرهیز کنند

یوسف‌پور بیان کرد: اولویت جامعه امروز تقویت بنیه اقتصادی، حل مشکل اقتصادی و معیشتی و حمایت از کالای ایرانی است و بگو مگوهای سیاسی نباید مسؤولان را از کار برای مردم غافل کند.
کد خبر: ۹۰۱۳۰۴۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با تبریک  هفته معلم اظهار امیدواری کرد که معلمان در کار خود موفق باشند و دانش‌آموزان را برای جامعه بالنده آموزش بدهند و به این وظیفه خطیر توجه کنند.

وی با اشاره به دهه آخر ماه شعبان که به پاکیزگی و آماده‌سازی مساجد اختصاص دارد، گفت: اسلام با مسجد حفظ شده است، کار پاکیزگی مساجد نیز همانند سال‌های گذشته انجام شود تا مردم در مکانی زیبا از فیوضات ماه رمضان برخوردار شوند.

یوسف‌پور با بیان اینکه مدیران باید از اختلاف و تفرقه و دوقطبی‌سازی که خواست بدخواهان است پرهیز کنند، افزود: دیگر اختلاف و تفرقه و بگومگوها بس است و جایگاه مسؤولیتی باید عاری از این مسائل باشد.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: روسای قوا با حفظ وحدت که شرعا، قانونا و عقلا الزامی است باید در خدمت مسلمین باشند، در واقع این مسئله مهمی است که آنها با حفظ وحدت باید برای حفظ انقلاب تلاش کنند.

یوسف‌پور بیان کرد: اولویت جامعه امروز تقویت بنیه اقتصادی، حل مشکل اقتصادی و معیشتی و حمایت از کالای ایرانی است و بگو مگوهای سیاسی نباید مسؤولان را از کار برای مردم غافل کند.

وی با اشاره به آیه 14 سوره حجرات اظهار کرد: ایمان باید در قلب باشد نه در زبان، باید تلاش کنیم و به جدیت این مسئله را توجه کنیم که ایمان باطنی است نه سطحی تا بتواند نجات بخش باشد و گرنه ایمان زبانی ریا است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه صادق بودن مسئله مهمی است، افزود: آنچه در قلب است باید بر زبان جاری شود، حتی در شوخی‌ها باید به صداقت توجه داشته باشیم.

یوسف پور بیان کرد: اخلاص در عمل بسیار مهم است، مسؤولان باید صادقانه با مردم صحبت کنند و اخلاص در عمل داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اهمیت صداقت و ایمان و اعتقاد در ارتقای جوامع گفت: آیا در جامعه ما برادری، برابری و عدل علی(ع) به خوبی مشهود است؟ آیا به آنچه گفتیم عمل کردیم؟ لذا مسئولان و مدیران در همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی باید توجه کنند که به آن چیزی که گفتیم به طور شایسته نپرداختیم و باید به آن توجه و جبران کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها