روستاهای سوادکوه از شبکه گاز بهرهمند شدند

شبکه‎گذاری گاز در 13 روستای بخش مرکزی شهرستان سوادکوه انجام‌ شد که شامل روستا‌های پالند، تیلم، دراسله، کنگل‎بن، اوات، کارمزد، شیر دره، خرج، لیند، ارات‌بن، کلاریجان، طالع و طالع‌رودبار است.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۵۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،کیان الهی امروز در گفت‌وگویی به آخرین وضعیت گازرسانی در شهرستان سوادکوه اشاره‌کرد و گفت: شبکه‎گذاری گاز در 13 روستای بخش مرکزی شهرستان سوادکوه انجام‌ شد که شامل روستا‌های پالند، تیلم، دراسله، کنگل‎بن، اوات، کارمزد، شیر دره، خرج، لیند، ارات‌بن، کلاریجان، طالع و طالع‌رودبار است.

وی با بیان اینکه مرحله شبکه‎گذاری و علمک‌گذاری در 12 روستای شهرستان سوادکوه به اتمام‌رسید و در برخی از این روستا‌ها هم تزریق‌گاز آن اجرایی‌شد، افزود: مرحله شبکه‎گذاری و علمک‌گذاری در 12 روستای للوک، لمزر، فلورد، دهمیان، انارم، آسه، ورپی، کوه‌استل، رجه، بای‌کلا، برنت و درکا‌رودبار انجام‌شد که تزریق‌گاز در روستای فلورد هم اجرایی‌ شد.

بخشدار زیراب و سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان سوادکوه به استفاده از گاز در روستا‌های ازان‌ده، اساس، اوزود، استخر‌سر و شورمست‌رود‌بار خبر‌داد و خاطر‌نشان‌کرد: برای 9 روستای انند، چرات، بارینگنون، چا‌خانی، واله، پیش‌واله، وسیه‌سر، ولا و وسیه‌کش مجوز برای شبکه‎گذاری اخذ می‌شود.

الهی با اشاره به اینکه خط اصلی تغذیه از روستای زنگیان و از طرف دیگر تا نزدیکی الاشت انجام‌شد که از سرعت قابل‌قبول اداره گاز و پیگیری نمایندگان مجلس و فرماندار سوادکوه تشکر می‌کنم، گفت: ترمیم حفاری‌های خیابان‌ها، تلاش برای رفع معارض گاز‌کشی در بین کارمزد و ممشی و تسریع در پرداخت خسارت‌ها از انتظارات ما در موضوع گازرسانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها