خبرهای داغ:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر از روند فیلمبرداری فیلم «دوراهی» بازدید کرد

حجت الاسلام رجب احمدی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر با حضور در محل فیلمبرداری فیلم «دوراهی» از چگونگی تهیه این فیلم در شبستر بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۳۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فیلم دوراهی به تهیه کنندگی احمد نوخیزی و با سرمایه گذاری آموزشگاه رانندگی شهریار و زیرنظر کانون بسیج هنرمندان شبستر در حال تولید است.
  این فیلم با سکانس ها و لوکیشن های متعدد از روز یکشنبه ۲۶ فروردین رسماً کلید خورده است.
این فیلم از استعدادهای جوان و نوجوان هنری شهرستان و با استفاده از تجارب ارزشمند بازیگران استانی درحال تولید است. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در حاشیه بازدید از روند ساخت و تولید این فیلم راهنمایی و پشتیبانی از تولیدات فاخر و جریانسازی تولیدات ارزشمند هنری در این شهرستان را از رسالت های اصلی بسیج هنرمندان شبستر دانست و گفت: انشالله بتوانیم با استفاده از قابلیت های ارزشمند و عناصر فرهیخته در گروه های مختلف هنری در جهت رشد و بالندگی هنر تراز انقلاب اسلامی افق های روشنی بگشاییم . 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر از روند فیلمبرداری فیلم «دوراهی» بازدید کرد
حجت السلام رجب احمدی روند ساخت و تولید فیلم نیمه بلند دو راهی در شبستر را بسیار مثبت ارزیابی و از تلاش ها و زحمات عناصر و تولیدکنندگان فیلم دوراهی تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: انشالله با اکران فیلم دو راهی در شبستر بتوانیم برگ زرین دیگری از افتخارات ارزشمند عناصر خلاق هنری این شهرستان را به جامعه فرهنگی و هنری ارائه دهیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها