علی رغم پایین بودن سرانه فرهنگی در شهرستان ری؛

سینما مرمر شهرری به یک مخروبه تبدیل شده است

خبرگزاری بسیج: فعال رسانه ای و سیاسی شهرستان ری در کارگروه فرهنگی و اجتماعی سمینار نقش شوراها در توسعه شهرستان ری از بنیاد مستضعفان انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۹۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ اسمعیل شاه محمدی فعال رسانه ای و سیاسی شهرستان ری در کارگروه فرهنگی و اجتماعی با عنوان «نقش شوراها در توسعه شهرستان ری» گفت: چرا باید سینمای مرمر در ۲۴ متری شهرری و باغ ملک که هر دو در اختیار بنیاد مستضعفان است بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بدون استفاده باشد و تبدیل به مخروبه شود؟ وی اظهار داشت: آیا مردم شهرری در حوزه های فرهنگی و اقتصادی سزاوارخدمت نیستند و نباید به آنها رسیدگی شود؛ کار بنیاد مستضعفان باید رسیدگی به مناطق ضعیف و محروم باشد که متاسفانه این بنیاد حداقل در شهرستان ری از این موضوع غافل است .

فعال سیاسی رسانه ای شهرستان ری در ادامه پیشنهاد داد شهرستان ری نیازمند یک شورای فرهنگ عمومی قوی و کارآمد است که با جلسات منظم و حمایت همه نهادها، ادارات و نخبگان فرهنگی و نیز ایجاد دبیرخانه ای در این زمینه تمام مشکلات و راهکارها در آن ثبت و ضبط گردد و مصوباتی داشته باشند که مردم ری از عایدات آن بهره مند شوند.

ارسال نظرات