خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا عنوان کرد:

بصیرت افزایی نیاز امروز جامعه اسلامی برای خنثی کردن توطئه های دشمن است

همایش گرامیداشت هفته عقیدتی در سپاه، به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۷۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این همایش که با حضور بسیجیان، فرهنگیان و آحاد مردم اشنویه در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی، ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، به شخصیت و منش والای استاد شهید مرتضی مطهری و نقش ایشان در سالهای انقلاب اشاره کرد و گفت: تقوا، اخلاص، تهجد، احساس مسئولیت در کنار هوشمندی و فرزانگی از ویژگی‌های شهید مطهری بود که ایشان را برجسته و مطرح کرد و به درجات رفیع معنوی و اخروی رساند. شهید مطهری در حالیکه در اوج علم بود اما متواضع و خدمتگذار بود. این صفات بارز موجب می شود که ایشان به الگویی واقعی برای نخبگان، فرهنگیان و ملت آزاداندیش تبدیل شوند.

حجت الاسلام طاهری بااشاره بر ضرورت بالا بودن بصیرت در جامعه گفت: وجود بصیرت در آحاد ملت علاوه بر اینکه موجب پیشرفت و تعالی می گردد، جامعه را از انحرافات و کجرویها باز می‌دارد و حق را از باطل جدا می کند و توطئه ها و فتنه های دشمنان را برملا می سازد و برای رسیدن به این بصیرت لازم است ملت دنباله رو ولایت فقیه باشند که به لطف پروردگار ملت ایران همواره پیرو ولایت بوده اند و همین امر موجب سرفرازی آنها بوده است.

در ادامه این همایش شهرستانی از فرهنگیان نمونه شهرستانی، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی برتر بسیجی با اهدای لوح و جوایز تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات