سوم خرداد یادآور رشادت دلیر مردان بزرگ دفاع مقدس است

احمد حسین‌زادگان در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌هایی که همه ساله برای بزرگداشت سوم خرداد انجام می‌شود همیشه ثابت است و با تلاش‌های فراوانی انجام می‌شود که یادآور رشادت‌ها و دلیری‌های بزرگ‌مردان است.
کد خبر: ۹۰۱۱۷۷۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد حسین‌زادگان در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌هایی که همه ساله برای بزرگداشت سوم خرداد انجام می‌شود همیشه ثابت است و با تلاش‌های فراوانی انجام می‌شود که یادآور رشادت‌ها و دلیری‌های بزرگ‌مردان است.

وی بیان کرد: بهتر است برنامه‌ها را به سمت برنامه‌های رویشی ببریم و هدف علاوه بر انسجام نیروها و اینکه از این رویداد واقعی تجلیل شود تا به فراموشی سپرده نشود، برجسته‌تر نشان دادن این واقعه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران  با اشاره  به نقش جوانان و فعالیت آنها در فضای مجازی،گفت: به این بحث باید اهمیت ویژه‌ای دهیم؛ چرا که در حوزه جوانان و مدارس نوجوانان که سؤالات جدید و مختلفی در ارتباط با آزادسازی خرمشهر دارند و همچنین جمع کثیری از مردم از بسیاری از اتفاقات بی‌اطلاع هستند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه هدف تنها یادآوری این ایام نیست، خاطرنشان کرد: بلکه سریال‌های تلویزیونی می‌توانند بازخورد خوبی داشته باشد و به نسل جدید بسیاری از مسائل را بشناسند که ساخت سریال‌هایی در این زمینه می‌تواند با جذابیت بیشتر و توجه بسیاری را به خود جلب کند.

حسین‌زادگان با بیان اینکه در بحث توجه به کانون پرورش فکری و فرهنگ‌سازی در این حوزه‌ها قدم بسیار خوبی برداشتیم تا کودکان و نوجوانان و جوانان در مورد خرمشهر بیشتر بدانند، اضافه کرد:  با توجه به حوزه هنری ظرفیت بسیار بالایی دارد و باید بدانیم چگونه از این ظرفیت چگونه استفاده کنیم تا با ابزارهای مختلف هنری در حوزه شعرخوانی، کلیپ کوتاه و موثر و سایر به سمت خلاقیت پیش برویم و هدف قرار دهیم.

وی در پایان گفت: علاوه بر گرامیداشت این ایام به صورت همه‌گیر و فراگیر اطلاع‌رسانی کرده و واقعیت را آن‌گونه که هست نمایش دهیم.

به گزارش فارس، احمد حسین‌زادگان در حاشیه جلسه بزرگداشت سوم خرداد  از  خبرنگاران حاضر در جلسه برای اظهارنظر در مورد پیشرفت کار دعوت کرد این دعوت به‌صورت ناگهانی و با غافلگیری خبرنگاران همراه بود.

ناگفته نماند که این امر موجب ترغیب خبرنگاران با انگیزه بیشتری در جلسات می‌شود؛ چرا که  اطلاع‌رسانی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که ثمرات مهمی به‌دنبال دارد  که اظهارنظر از سوی خبرنگاران هم می‌تواند موثر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها