خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:

تبیین اندیشه های شهید مطهری نیاز مبرم جامعه امروز است

کد خبر: ۹۰۱۱۵۶۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه شهید مطهری احیاگر ارزش ها و فضیلت های دینی و انقلابی بود، گفت: بهره گرفتن از اندیشه های این شهید بزرگوار نیاز مبرم جامعه امروزی بوده و محدود به هفته عقیدتی، سیاسی و ایام خاصی نمی شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی روز یکشنبه در دیدار کارکنان بخش عقیدتی و سیاسی و تعدادی از معاونان و مسئولان اقشار مختلف سپاه شهدا آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان افزود: فلسفه و رمز نام گذاری این روز به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی تفکر ایت الله مطهری در این نهاد ولایتمدار است.

وی با اشاره به نقش تفکرات معنوی و مسائل عقیدتی در تقویت روحیه کارکنان سپاه گفت: طهارت روحی و داشتن روحیه مقاوت دو ویژگی بارزی است که به وضوح در پاسداران می توان مشاهده کرد.

وی بیان کرد: در راستای تقویت معنویات در بین کارکنان و سربازان در سال گذشته آموزشهایی عقیدتی، معنوی و سیاسی در مرکز اموزشی سپاه در استان ارائه شده که با استقبال مطلوبی مواجه بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: این برنامه ها در طول سال تداوم داشته و موجب همفکری و تعامل بیشتر نیز می شود.

حجت الاسلام نجف قلی زاده سرایی با اشاره به تعامل بین سپاه و حوزه های علمیه بیان کرد: تعامل مطلوبی بین این دو بخش وجود دارد و استقبال خوبی از سوی حوزه ها در برگزاری نشستها و سخنرانی های مختلف می شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از دوازدهم تا هجدهم اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شده که سپاه شهدای استان نیز به طبع سایر سپاههای کشوری در این زمینه برنامه هایی را تدارک و اجرا می کند.

سپاه شهدای آذربایجان غربی در این راستا بیش از سه هزار و 500 برنامه فرهنگی و عقیدتی تدارک دیده که در حوزهای مقاومت و در سطح سپاه های شهرستانی برگزار می کند.

ارسال نظرات