نمایش 5 هزار اثر در نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی آمل

در نمایشگاه‌ دانش آموزی آمل بیش از ۵ هزار اثر ازحدود ۳ هزار دانش آموز آملی درزمینه‌های مهارت‌های آموزشی درحال تحصیل ومهارت‌های تحصیلی در بیش از ۲۲۰ غرفه به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۹۰۱۱۴۱۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در نمایشگاه‌ دانش آموزی آمل بیش از ۵ هزار اثر ازحدود ۳ هزار دانش آموز آملی درزمینه‌های مهارت‌های آموزشی درحال تحصیل ومهارت‌های تحصیلی در بیش از ۲۲۰ غرفه به نمایش گذاشته شد.
آثار مربوط به حوزه‌های معماری، نقشه کشی، سفالگری، علوم مختلف رایانه، خیاطی، چاپ، کشاورزی، طراحی و عکاسی، بازاریابی و مدیریت خانواده از جمله توانمندی‌ها و دست ساخته‌های ارائه شده دانش آموزان و هنرجویان هنرستان‌های شهرستان آمل در این نمایشگاه است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش مازندران در این نمایشگاه گفت: همزمان با هفته مشاغل، در بیشتر شهر‌های مازندران نمایشگاه معرفی مشاغل برای هدایت تحصیلی ومشاوره شغلی دانش آموزان برپا می‌شود.
اسماعیل نظری افزود: آن چه هنرجویان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را برجسته می‌کند موضوع کار آفرینی است به همین دلیل تفاهم‌نامه‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور تحت عنوان "آموزش یک مهارت" در دوره متوسطه اول و دوم در شاخه نظری بسته شد تا از ظرفیت هنرستان‌ها برای کارآفرینی استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها