خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

همت و غیرت جوانان هر جامعه ای افتخار آن جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در آئین تجلیل از جوانان و سربازان نمونه این ناحیه، ضمن تبریک روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر(ع)؛ گفت: افتخار و برکت هر جامعه وابسته به همت و غیرت جوانان آن جامعه است.
کد خبر: ۹۰۱۱۲۷۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی جوانی رامهم ترین فصل زندگی انسان دانست و اضافه کرد: جوانی دورانی است که حداکثر پویایی، نشاط و انگیزه در فرد وجود دارد و شایسته است با شناخت، علم و ایمان همراه باشد تا سعادت دنیوی و اخروی را در پی داشته باشد .

 وی افزود: حضرت علی اکبر علیه السلام از نظر جمال، خُلق و خوی و سخن گفتن شبیه ترین مردم به رسول خدا بود. ایشان جوانی خوش سیما، زیبا، باوقار، شجاع، سخاوتمند و در عین حال خویشتن دار بو،د. در مسائل دینی، عالِم و در سخن گفتن هم بسیار رسا و فصیح سخن می گفت.

حجت الاسلام طالعی حضرت علی اکبر(ع) را الگوی بسیار مناسب به جوانان  ایران اسلامی معرفی کرد و گفت: بی شک اعتلا و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود،آینده ای بهتر برای همنوعانشان رقم می زنند.

وی اضافه کرد: جوانان در واقع نیروهای کار آماده تحصیل کرده و علاقه مند هستند که از طرفی قدرت امید، اعتماد و ریسک پذیری بسیار بالایی دارند و از طرفی هم قوه خلاقیت و ابتکار دارند که برای انام هرکاری آماده هستند .

حجت الاسلام طالعی جوانان ایران اسلامی را همواره به‌ واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) جوانان متعهد، متخصص، باغیرت و با ایمان معرفی کرد و گفت: این جوانان نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته‌اند.
وی در ادامه بیانات خود نقش نسل جوان در ارتقا و نهادینه کردن باورهای دینی و فرهنگی را بسیار برجسته و موثر توصیف کرد و تاکید کرد: نسل جوان ما در مقطع کنونی از نظر دینی و فرهنگی مورد تهدید واقع شده است و دشمن قسم خورده مکتب اهل بیت و اسلام ناب محمدی این جوانان را از هر سو مورد هجوم قرارداده است.

حجت الاسلام طالعی حذف عفت و غیرت از دختر و پسر ایرانی را ابزار دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی دانست و گفت: نقشه دشمن برای از دست رفتن جوانان  ما، حیا زدایی، عفت زدایی و غیرت زدایی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ادامه اظهارداشت: خدمت سربازی باید اعتماد به نفس، آگاهی به توانایی‌ها و به تبع آن امید به آینده را در روح جوان زنده بکند و موتور محرک او برای آینده باشد.

وی تاکید کرد: این دوران، دورانی است که نیروهای رسمی باید پاکی‌ها، پاکیزگی‌ها، زیبایی‌ها، برجستگی‌ها و محاسن خود را به عنوان الگو پیش چشم جوانان قرار دهند و پیاده کنند تا الگو و مشوق این جوانان باشند.

در پایان این آئین از سربازان نمونه و متدین تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها