خبرهای داغ:
امام جمعه بناب:

دلسوزی برای آموزش و پرورش در هیچ دولتی دیده نشده است

امام جمعه بناب در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و همچنین بزرگداشت مقام معلم گفت: در هیچ دولتی در خصوص آموزش و پرورش گام های اساسی برداشته نشده است و دلسوزی نمی شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۸۰۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام بنابی اظهار امیدواری کرد مسئولان در جهت اصلاح وضعیت معیشت معلمان گام های اساسی بردارند.
وی به اهمیت مسأله مهدویت نیز اشاره کرد و گفت: همه روی مسأله مهدویت اتفاق نظر دارند و این مسأله تاکنون تحریف نشده است و اصل مسأله به قدری محکم است که نیاز به توجیه ندارد و اهل سنت نیز روایت های زیادی در این خصوص دارند.
حجت الاسلام باقری بنابی تأکید کرد: بر اساس روایات متقن در صفوف لشگریان امام عصر(عج) از اولیای الهی گرفته تا ملائکه و مقربین نیز حضور دارند و در زمان ظهور حضرت مهدی(عج) سلاح اصلی حضرت رعب است و آن حضرت به جان قدرت های بزرگ رعب خواهد انداخت و در مدت کوتاهی نسل طاغوت و ظالمان روی زمین ریشه کن شده و عدالت واقعی در جامعه حاکم خواهد شد.
وی حاکم شدن عدل و داد در جامعه را از شاخصه های برجسته انقلاب در حکومت امام عصر(عج) اعلام کرد و گفت: در زمان حکومت امام عصر(عج) دیگر از تبعیض و ناعدالتی در جامع خبری نخواهد بود و روی زمین را عدل و انصاف پر خواهد کرد و دیگر از حلقه های مفقوده جامعه امروزی در زمان ظهور آن حضرت آثاری باقی نخواهد ماند و تمام مقربان درگاه حضرت را خوبان، زاهدان و افراد مخلص تشکیل خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها