خبرهای داغ:
معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز:

مسئولان نواحی با «ناحیه محوری» اختیارات ویژه ای در مدیریت حوزه خود دارند

معاون خدمات شهری و اجرائی شهرداری تبریز با اشاره به آغاز اجرای سیاست «ناحیه محوری» در شهرداری تبریز، بر وظیفه اساسی مسئولان نواحی مناطق دهگانه در چهار مورد مهم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۴۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از معاونت خدمات شهری، مسعود برزگر جلالی با تاکید بر این امر، گفت: در سیستم ناحیه محوری مسئولان نواحی دارای اختیارات ویژه ای در برنامه ریزی،هماهنگی و مدیریت حوزه خود و نیز حل مشکلات خدماتی دارند که در چهار مورد وظیفه اساسی تری دارند.

وی افزود: : رفع موارد خطرآفرين براي شهروندان از معابر عمومي ، حذف نازيبايي هاي بصري، آزاد كردن معابر و پياده روها از هرگونه سد معبر مغازه ها و مصالح ساختماني ناشي از ساخت و سازها، رسيدگي سريعتر به مشكلات خدماتي و درخواست هاي شهروندان از وظایف اساسی مسئولان نواحی در سیستم «ناحیه محوری» است .

برزگر جلالی خاطرنشان کرد: طرح «ناحیه محوری» برای اولین بار است که در شهرداری تبریز اجرا می شود که با استقرار کامل این سیستم در حوزه خدمات شهری شاهد تحول چشمگیر در بخش خدمات رسانی به مردم شریف و فهیم تبریز بوده و گام مؤثری در جهت توسعه پایدار شهری برداشته می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها