فرمانده سپاه استان البرز :

دشمنان نظام و اسلام به دنبال تضعیف اعتقادات، ارزش ها و باورهای ما هستند

فرمانده سپاه استان البرز گفت : امروز دشمنان نظام و اسلام به دنبال تضعیف اعتقادات، ارزش ها و باورهای ماست و برای از بین بردن آنها زمان و هزینه های هنگفت پرداخت می کند، بنابراین هوشیاری و بصیرت رمز موفقیت و غلبه بر خواسته های دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۰۹۳۴۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مراسم بزرگداشت «روز جانباز» و «افتتاح محله مهربانی» حوزه 121 شهید باکری که در مسجد جامع چهارصد دستگاه کرج برگزار شد ، گفت: حیات، عزت، اقتدار و عظمت ایران به داشتن و حفظ انقلاب است و امروز این اقتدار حفظ شده و بایستی با همان روحیه بسیجی و انقلابی راه نفوذ دشمن که هدف آنها فتنه هسته ای در ایرن اسلامی است را ببندیم.

دشمنان نظام و اسلام به دنبال تضعیف اعتقادات، ارزش ها و باورهای ما هستند

فرمانده سپاه استان البرز افزود: استفاده از ظرفیت داخلی جهت ایجاد اشتغال و سایر مشکلات جوانان مدیریت و کارجهادی برای حل مسایل کشور و مردم داری برای خدمت و خدمت بی منت است.

 
وی با اشاره به اینکه دشمن هنوز از دشمنی خود دست برنداشته و دائم به دنبال توطئه افکنی است، اظهار کرد: دشمن امروز از راه فرهنگ وارد شده و سعی دارد با توطئه افکنی، جوانان را از فرهنگ اسلامی دور سازد. 
 
وی افزود: امروز دشمنان نظام و اسلام به دنبال تضعیف اعتقادات، ارزش ها و باورهای ماست و برای از بین بردن آنها زمان و هزینه های هنگفت پرداخت می کند، بنابراین هوشیاری و بصیرت رمز موفقیت و غلبه بر خواسته های دشمنان است.
 
وی با اشاره به اهمیت مساجد در دین اسلام ، خاطر نشان کرد: مسجد خاستگاه اسلام است و دشمن سعی بر تقسیم مسجد به دو نوع “آمریکایی، متحجر ” دارد و در این راه پول بسیاری نیز هزینه می کند.


فرمانده سپاه البرز در بخش دیگر سخنان خود با گلایه از  دوری مردم از مسجد گفت: در خوش بینانه ترین حالت ۲۵ درصد از جمعیت کشور به مسجد مراجعه دارند که بیشتر نیز سالخوردگان هستند زیرا ما (بسیج، ائمه جماعات، هیئت امنا) به عنوان ارکان مساجد کارکرد اصلی و رسالت مسجد را فراموش کرده ایم.

سردار مولایی با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) در خصوص اهمیت مسجد، خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی مسجد را به سنگر تعبیر نمودند و این به آن معناست که هرکس از این سنگر بیرون برود ترکش خواهد خورد.

وی در این خصوص افزود: فلسفه وجودی مسجد حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی بوده است اما متاسفانه ما فقط بر کارکرد عبادی مسجد متمرکز هستیم.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان  با تشریح “طرح محله مهربانی” سپاه گفت :  با هدف برگرداندن مردم و به خصوص جوانان به مساجد و پایگاه ها در نظر داریم برنامه هایی همچون مشاوره حقوقی، ویزیت رایگان پزشک و … را با همکاری بسیج اقشار در مساجد راه اندازی کنیم .

وی با اشاره به اجرای طرح "قرارگاه پیشرفت و آبادانی" در دو دهستان استان البرز افزود: طرح " جوادالائمه"، طرح "شهید رهنمون"، طرح "محرومیت زدایی" طرح "جهاد سازندگی" از جمله طرح‌های سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در حوزه اقتصادی است.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه طرح مذکور با کمک امام مساجد در محلات مختلف انجام شده است، متذکر شد: تلاش شده است که از ائمه جماعت توانمند و خلاق کمک گرفته شود و در کنار ایشان نیز افرادی با عزم کافی به اجرایی نمون طرح محله مهربان کمک می نمایند.

سردار مولایی در پایان افزود: در طرح محله مهربانی خدمات عمومی خوبی در زمینه های خدمات پزشکی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی ارائه شده و موجی از نشاط و اثرات مثبت ر ا در روحیه افراد برجای می گذارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها