خبرهای داغ:

ناحیه مقاومت بسیج تکاب به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز بیانیه صادر کرد

به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز، ناحیه مقاومت بسیج تکاب بیانیه ای را صادر نمودند .
کد خبر: ۹۰۰۸۸۹۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگذاری بسیج آذربایجان غربی، بخشی از متن این بیانیه به شرح زیر می باشد .

بسم الله الرحمن الرحیم

با گذشت چهار دهه از ابتکار تاریخی بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز میلاد امام حسین علیه السلام به عنوان روز پاسدار، فلسفه و حکمت الهی این اقدام روز به روز اَشکارتر شده و حقایق و واقعیت امروز کشور و منطقه  و روند حاکم بر رفتار نظام بین المللی، بر اهمیت و اعجاب آن می افزاید.

در سایه لطف وعنایت خداوند متعال و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)  امروز قدرت وتوانایی سپاه در مقابله با شیطنتها وترفندهای معارضین ودشمنان نظام اسلامی به اوج رسیده وسپاه در عرصه دفاعی به پیشرفتهای غیرقابل تصور برای دشمنان دست یافته است.

امروز سپاه نه تنها در عرصه ی نظامی بلکه در عرصه های مختلفی چون محرومیت زدایی ، عمران و آبادانی و ... درخشیده و پیشرفت های چشمگیری در این عرصه ها به دست آورده است .

این پیشرفت ها نتیجه ی تلاش انقلابی پاسداران عزیز و جانبازان ولایی ایران اسلامی می باشد . جانبازان و پاسداران ستاره های درخشان انقلاب اند . سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  پایبندی به اصول و آرمانهای انقلاب و وصایای حضرت امام (ره) که شاه بیت آن اطاعت از ولایت فقیه و اجرای کامل و دقیق فرامین و تدابیرولی فقیه زمان است را همواره نصب العین خود قرار داده و موفقیتهای افتخارآمیز خود طی چهار دهه گذشته را مرهون همین" راهبرد " غفلت ناپذیر می داند.

در پایان از همه ی ملت عزیز ایران اسلامی می خواهیم که همواره پشتیبان ولایت بوده و در جهت ترویج ارزش های اسلامی هرچه می توانند تلاش نمایند تا ان شاءالله روز به روز دشمنان اسلام و میهن عزیزمان را ناامیدتر و حقیرتر گردانیم.

ارسال نظرات