نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

مقابله با دشمنان و فتنه‌های داخلی ازجمله اقدامات سپاه است

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: مقابله با دشمنان و توطئه‌های مختلف، مقابله با فتنه‌های داخلی، اقدام در راستای خودکفایی کشور ازجمله اقداماتی است که سپاه انجام می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۵۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت‌الله سید محمدحسین حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه این کرج، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین (ع)، اظهار کرد: این امام بزرگوار الگوی دفاع از دین است.

مقابله با دشمنان و فتنه‌های داخلی ازجمله اقدامات سپاه است

وی با اشاره به اینکه اصل انقلاب اسلامی با تأسی از امام حسین (ع) به پیروزی رسیده است، گفت: روز ولادت امام حسین (ع) مزین به نام پاسدار است، سپاه پاسداران به‌عنوان نیروی راهبردی در ساختار نظام جمهوری اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد.

خطیب جمعه کرج تأکید کرد: مقابله با دشمنان و توطئه‌های مختلف، مقابله با فتنه‌های داخلی، اقدام در راستای خودکفایی کشور ازجمله اقداماتی است که سپاه انجام می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به دشمنی دشمنان با سپاه پاسداران، گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، انگلیس و اسراییل با صرف هزینه‌های گزاف و با استفاده از ابزارهای مختلف تلاش می‌کنند که چهره سپاه را تخریب کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی علت دشمنی‌ها با سپاه را توانمندی این نیروی مقتدر اعلام کرد و گفت: سپاه توانسته سیاست‌های استکباری آمریکا و اسراییل را در منطقه از بین ببرد و بیداری اسلامی را مدیریت کند.

وی با اشاره به ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و نام‌گذاری این روزبه نام روز جانباز، گفت: جانبازان و ایثارگران پشتوانه نظام اسلامی هستند. آن‌ها با چشم بصیر و زبان رسای خود فرهنگ ایثار و شهادت را تبلیغ و در جامعه نهادینه می‌کنند.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری با تأکید بر اینکه آمریکا در منطقه اقدام به مسلمان کشی می‌کند، گفت: خوشبختانه نیروهای مستشاری ایران توانسته‌اند در منطقه ثبات ایجاد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان امنیتی و اطلاعاتی کشور، گفت: ایشان برای بار چندم یکی از راه‌های مقابله را جدی گرفتن نفوذ می‌دانند. رهبری فرمودند؛ دستگاه‌ها موظف هستند به دستورالعمل‌های وزارت اطلاعات عمل کنند که متأسفانه در مواردی به این مهم بی‌توجهی می‌شود.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه برخی از مدیران صلاحیت ندارند اما عهده‌دار مسئولیت هستند، به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مبارزه با فساد اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند؛ باید مبارزه با فساد جدی گرفته شود و با آن مقابله شود زیرا فساد موجب شکست روحی و روانی جامعه می‌شود.

وی بابیان اینکه برخی دستگاه‌ها تمکین نکرده و برخی افراد مشکل‌دار را به کار می‌گیرند، گفت: در همین شهر کرج کسانی وجود دارند که از طریق مراجع مربوطه تائید نشده ولی عهده‌دار مسئولیت هستند.

خطیب جمعه کرج تأکید کرد: بخشی از مشکلات مردم این است که برخی با مصلحت‌اندیشی خود جامعه را متضرر می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها