خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

سبزپوشان سپاه همیشه و در هر زمانی یار و یاور امام و انقلاب بوده اند

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی گفت: بزرگداشت پاسداران حریم ولایت با رنگ و بویی معنوی فرصتی است تا بتوان هرچند ناچیز رادمردی های مدافعان حریم ولایت را ارج دهیم.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۵۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در جلسه هماهنگی برگزاری ویزه برنامه های روز پاسدار ضمن تبریک فرا رسیدن  ولادت امام حسین (ع) گفت: مقام حضرت امام حسین(ع) به قدری والاست که در روز قیامت شهدا به مقام ایشان غبطه خواهند خورد پس وظیفه ماست در شان و منزلت این حضرت ویژه برنامه هایی برگزار کنیم .

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی در ادامه افزود: کمیت کار مهم نیست بلکه باید کیفیت برنامه های خود را بالا ببریم و اگر نیت مان خالص و برای حسین بن علی(ع) باشد باید با برنامه ریزی دقیق و اجرای برنامه در شان ائمه بدانیم که یک عبادت انجام داده ایم و این عمل باید فرهنگ سازی شود و محیطی را به وجود آوریم که حضور مردم در اینگونه مراسمات گسترده تر و پررنگ تر شود.

وی گفت: سبزپوشان سپاه همیشه و در هر زمانی یار و یاور امام و انقلاب بوده اند و از بدو تاسیس منشا خدمات بزرگی در کشور هستند و باید از هر طریق ممکن از آنان قدردانی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی نیز در ادامه، نامگذاری سوم شعبان المعظم به نام روز پاسدار را فرصت مهمی برای بیان نقش سپاه در جامعه عنوان و افزود: ثبات کنونی کشور در منطقه مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصاً پاسداران عزیز است و بی شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه ها مختلف مرهون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .

حجت الاسلام رستمی اظهار داشت: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار عظیمی است که اجری بزرگ در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی دارد

گفتنی است برگزاری ویزه برنامه روز پاسدار و تجلیل از پاسداران نمونه،دیدار از خانواده پاسداران شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و.... از جمله  برنامه های برگزار شده در این روز است.

ارسال نظرات