سخنگوی جنبش مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

برنامه«شنبه های انقلاب» در منازل خانواده شهدا برگزار می شود

معاف با اشاره به جزئیات ویژه برنامه«شنبه های انقلاب» گفت:جنبش مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 40 هفته در روزهای شنبه در منزل یکی از خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۵۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، علیرضا معاف سخنگوی جنبش مردمی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در مراسم آغاز به کاراین ستاد مردمی گفت: ستاد مردمی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی کار خودش را امروز به طور رسمی در منزل شهیدان خالقی پور آغاز می کند و باید بگویم که انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان، چهل ساله شد و این در حالی است که استکبار جهانی تلاش زیادی انجام داد تا طول عمر انقلاب اسلامی به سه ماه هم نکشد اما بحمدالله انقلاب اسلامی همچنان پا برجاست و چهل سالگی اش را جشن می گیریم.


وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه، توانسته به بسیاری از اهداف خود دست پیدا کند و خدا را شکر می کنیم که مستقل هستیم و در این زمانه زندگی می کنیم و در فضایی نقس می کشیم که خانواده شهدا هم در آن نفس می کشند و معنویت آنان، باعث نشاط و آرامش ماست.


سخنگوی جنبش مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در طول این چهار دهه، بین مردم و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی فاصله نیفتاده است و مردمی پای اصل نظام و ولایت فقیه ایستاده اند.


معاف با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از طریق جنگ روانی در تلاش هستند تا مردم را نسبت به نظام مقدس جمهور اسلامی ایران دلسرد کنند، افزود: استکبار جهانی در تلاش است تا به مردم القا کند که اگر انقلاب اسلامی نبود، برایشان بهتر بود اما چنین جنگ های روانی در میان مردم کشورمان اثر گذار نبوده است.


وی تاکید کرد: جنبش مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 40 هفته در روزهای شنبه در منزل یکی از خانواده های معظم شهدا برگزار می شود که می توانیم عنوان آن را "شنبه های انقلاب"، نامگذار کنیم که در آن به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این چهار دهه خواهیم پرداخت.


سخنگوی جنبش مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: منزل خانواده شهدا، دفتر کار این ستاد مردمی است و انقلاب اسلامی دستاورهای عظیمی در حوزه های مختلف در طول این سالها داشته است که به آنها خواهیم پرداخت و بحمدالله انقلاب اسلامی کارآمد و پویایی داشته ایم.

ارسال نظرات