در همایش هنر شیدایی؛

بسیج هنرمندان ابرکوه رتبه اول کانون های استان یزد را به خود اختصاص داد

در همایش هنر شیدایی، از بین 11 کانون بسیج هنرمندان یزد «بسیج هنرمندان ابرکوه» رتبه برتر را از آن خود کرد.
کد خبر: ۹۰۰۷۶۹۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در همایش هنر شیدایی که به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یزد به همت سازمان بسیج هنرمندان، حوزه هنری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برگزار شد کانون بسیج هنرمندان ابرکوه بعنوان برترین کانون در استان معرفی شد.
در این مراسم که با حضور دکتر صفار هرندی وزیر اسبق ارشاد، حجت الاسلام صداقت کشفی قائم مقام صدا و سیمای یزد، سردار جوکار معاون فرهنگی سپاه الغدیر و سایر مسئولان برگزار شد از بین 11 کانون، کانون بسیج هنرمندان ابرکوه بر اساس فعالیت های یکساله به عنوان برترین کانون در سال ۹۶ مطرح و بسیج هنرمندان اردکان و مهریز در رتبه های بعد قرار گرفتند.
رضا عباسی مسئول کانون بسیج هنرمندان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: سال گذشته کانون بسیج هنرمندان مقام دوم را کسب کرد و امسال به رتبه اول ارتقا یافت.
وی برگزاری جشنواره بزرگ هفت سین نوروزی، ساخت و انتشار کلیپ و مستند استقبال از خادمان حرم حضرت علی(ع) در مهردشت و حضور خادمان رضوی در ابرکوه با عنوان زیر سایه خورشید را از جمله فعالیت های این کانون در سال 96 برشمرد و افزود: انجمن های مجازی عکس و شعر و برگزاری محافل هنری از دیگر برنامه ها بود.
عباسی همچنین ضمن قدردانی از همکاران خود؛ به برگزاری جشنواره ملی شعر قد قامت زخم، دو فصل از برنامه شبستان هنر، دوره مقدماتی و متوسطه عکاسی، گلگشت ویژه ی اعضای انجمن عکس، نشست فرهنگی، هنری انجمن شعر در خانه مستوفی، برپایی دو نمایشگاه عکس با موضوعات مختلف در ابرکوه اشاره کرد و این فعالیت ها را از عوامل برتری کانون این شهرستان برشمرد.
همکاری با صدا و سیمای استان و حضور شاعران انجمن شعر این کانون در برنامه های مختلف این رسانه و رسانه های مختلف شهرستان نیز از دیگر فعالیت های مهم بسیج هنرمندان ابرکوه بیان شده است.
گفتنی است در این مراسم از هنرمندان پیشکوست و جوان انقلابی بویژه اصغر عباسی به عنوان یکی از ۲۴ چهره هنرمند انقلابی استان تجلیل شد.
ارسال نظرات