مسئول بسیج دانشجویی هرمزگان در گفت‌وگو با «بسیج»:

ترویج گفتمان رهبری در دانشگاه محور برنامه‎های بسیج دانشجویی است

ماندگاری گفت:در بسیج دانشجویی محوریت اقدامات ما شعار سال که مقام معظم رهبری مشخص کرده خواهد بود و تلاش می‎کنیم تا این گفتمان را در فضای دانشگاه با اجرای برنامه‎های مختلف در طول سال گسترش دهیم.
کد خبر: ۹۰۰۷۲۷۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

حمید ماندگاری مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون اهم اقدامات بسیج دانشجویی در سال جدید بیان داشت: در بسیج دانشجویی بحث گفتمان‎سازی را داریم و محوریت اقدامات ما شعار سال که مقام معظم رهبری مشخص کرده خواهد بود و تلاش می‎کنیم تا این گفتمان را در فضای دانشگاه با اجرای برنامه‎های مختلف در طول سال گسترش دهیم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان هرمزگان در ادامه عنوان کرد: مطالبه‎گری نیز از دیگر اقدامات ماست که درخصوص شعار سال صورت خواهیم داد که از دستگاه‎های دولتی این را پیگیری خواهیم کرد که حمایت از کالای ایرانی در بدنه دولت در مقام عمل محقق شود.

ماندگاری در خاتمه مطرح کرد: در موضوعات سیاسی نیز طبق روال نشست‏های سیاسی و کرسی‎های آزاداندیشی برگزار خواهد شد و برنامه‎های دیگری نیز در موضوعات فرهنگی، اقتصادی برگزار خواهیم کرد و گروه‎های جهادی ما نیز با محوریت کارهای فرهنگی اجتماعی فعالیت خواهند داشت.

ارسال نظرات