رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس :

حمله نمایشی آمریکا به سوریه برای روحیه‌دادن به تروریست‌های شکست‌خورده طراحی شد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تعرض به سوریه از سوی آمریکا و متحدان اروپایی‌اش یک عملیات نمایشی و برای حفظ آبرو و روحیه دادن به تروریست‌های شکست‌خورده طراحی شده بود.
کد خبر: ۹۰۰۷۲۰۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، علاءالدین بروجردی در بازدید امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس از سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: اجرای استاندارد کالاها و خدمات در کل امور زندگی از زحمات موسسه ملی استاندارد است و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس برای تشکر و اطلاع از روند رو به توسعه استاندارد بعد از تصویب قانون استاندارد در مجلس از سازمان ملی استاندارد بازدید کردند.

حمله نمایشی آمریکا به سوریه برای روحیه‌دادن به تروریست‌های شکست‌خورده طراحی شد

وی با بیان اینکه قانون مصوب مجلس به پیشرفت روند و تقویت استاندارد و پیشرفت و گستردگی آن کمک می‌کند، عنوان کرد: حتما باید حمایت جدی‌تر دولت از استاندارد داشته باشد و پیشنهاد ما به عنوان مجلس این است که درآمدهای استاندارد در این سازمان برای توسعه بیشتر هزینه شود.

بروجردی با بیان اینکه فضا در داخل مجلس برای تقویت خواسته‌های استاندارد مطلوب است، گفت: در روز رای‌گیری قانون استاندارد همه نمایندگان علاقه به کمک داشتند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش با اشاره به حمله هوایی آمریکا به همراهی دو کشور انگلیس و فرانسه به سوریه و تبعات این حمله نظامی عنوان کرد: آمریکایی‌ها با همکاری صهیونیست‌ها طراح اصلی جنگ تحمیلی به سوریه در طول 7 سال گذشته بودند.

وی با اشاره به مشارکت هم‌پیمانان اروپایی و منطقه‌ای آمریکا بعد از شکست در جنگ نیابتی عراق و همکاری در جنگ سوریه در این جنگ بیان کرد: آمریکایی‌ها با گسیل ده‌ها هزار تروریست از ده‌ها کشور دنیا با هدف تغییر ساختار سیاسی حاکم بر سوریه بر این کشور جنگ تحمیل کردند و بعد از 7 سال خروجی این جنگ شکست بود و موفق به انجام این کار نشدند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برای مدعی ابرقدرتی دنیا و کشورهای هم‌پیمان اروپایی‌اش پذیرش این شکست تلخ بسیار سخت بود، عنوان کرد: تعرض به سوریه از سوی آمریکا و متحدان اروپایی‌اش یک عملیات نمایشی و برای حفظ آبرو و روحیه‌دادن به تروریست‌های شکست‌خورده طراحی شده بود و خروجی آن هم جز محکومیت گسترده جهانی برای آمریکا چیزی در بر نداشت و همه کشورهای دنیا با توجه به روند صلح، انتظار نداشتند که  آمریکا آتش‌افروز منطقه شود و این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم که این موضوع امری دامنه‌دار باشد و با توجه به حضور روسیه و ایران در معادلات سوریه و حمایت از محور مقاومت، این حرکت نیز فاقد ارزش نظامی بوده و شکست سیاسی دیگری در کنار شکست‌های گذشته برای آمریکا در منطقه رقم زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها