مسوول بسیج دانشجویی قم در گفت‌‌وگو با «بسیج» مطرح کرد

تشکیل قرارگاه سایبری توسط بسیج دانشجویی قم

محبی گفت: توانمندسازی و شبکه‎سازی دانشجویان به منظور نقش‎آفرینی آنها در دانشگاه و همین‎طور تشکیل قرارگاه سایبری یا گردان سایبری در بحث فضای مجازی از برنامه‎هایی است که درصدد اجرای آن خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۰۶۹۰۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

 داود محبی مسوول بسیج دانشجویی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه تلاشمان این است که برنامه‎هایمان را آموزش محور کنیم عنوان کرد: عملیاتی کردن فرمایشات رهبری معظم انقلاب و گفتمان ایشان راهبرد و محور برنامه‎های ما در بسیج دانشجویی در سال جدید خواهد بود و درهر کدام از برنامه‎هایی که درصدد اجرای آن هستیم این را لحاظ کرده‎ایم.

مسوول بسیج دانشجویی قم به برخی از اقدامات پیش بینی شده در سال جدید اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای ده روزه و 6 روزه در ماه ماه رمضان و شب‎های احیا، تشکیل قرارگاه مطالبه‎گری علمی احمدی روشن، ترویج سبک زندگی اسلامی و نشست‎های روشنگری، برگزاری همایش جوان مومن انقلابی، از جمله اقدامات ما در این سال است.

محبی در خاتمه با بیان اینکه در بحث راهیان نور نیز مباحث فرهنگی رامحوریت قرارداده‎ایم مطرح کرد: توانمندسازی و شبکه‎سازی دانشجویان به منظور نقش‎آفرینی آنها در دانشگاه و همین‎طور تشکیل قرارگاه سایبری یا گردان سایبری در بحث فضای مجازی از دیگر برنامه‎هایی است که درصدد اجرای آن خواهیم بود.

ارسال نظرات