امام جمعه ابهر:

خاطرات شهدا باید تبدیل به کتاب شود

حرف های خانواده شهدا و بایدها و نبایدهای انقلاب ثبت و ضبط و در نهایت تبدیل به کتاب شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۸۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه ابهر در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان همواره درحوزه اطلاع رسانی صادقانه فعالیت کرده است گفت : رویکرد انقلابی و جهادی در این ارگان مهم چشمگیر است.

حجت الاسلام رحیمی به برگزاری یادواره شهدای شهرستان ابهر در اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد و افزود: انتظار می رود در این یادواره حرف های خانواده شهدا و بایدها و نبایدهای انقلاب ثبت و ضبط و در نهایت تبدیل به کتاب شود.

وی با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا بزرگترین سرمایه های کشور هستند، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز زنجان در یادوار های قبلی با نهایت توان اطلاع رسانی کرده است که از این بابت قدردان زحمات کارکنان مرکز زنجان هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم در این جلسه با اعلام اینکه شهرستان ابهر 400 شهید دفاع مقدس ، 835 جانباز و 95 آزاده دارد گفت : برگزاری یادواره شهدا فرصتی مغتنم برای معرفی فرهنگ ناب ایثار و شهادت است.

کاظمی از تولید و پخش برنامه پلاک در صدا و سیمای مرکز زنجان قدردانی کرد و گفت : این برنامه با معرفی شهدای استان ، گامی موثر در راستای معرفی ابعاد شخصیتی و وصایای شهدای استان برداشته است.

وی همچنین از وجود 160 سند مربوط به شهدای استان خبر داد و گفت : این اسناد می تواند در تهیه و تولید برنامه های متعدد کارساز باشد.

گفتنی است، اعضای ستاد یادواره شهدای شهرستان ابهر به همراه امام جمعه این شهرستان با مدیرکل صداوسیمای استان دیدار کردند.

لازم به ذکر است، در ادامه تعدادی از اعضای جلسه نیز دیدگاه های خود را در خصوص نحوه برگزاری و پرداخت رسانه ای یادواره شهدای ابهر ر مطرح کردند.

 

 

 

ارسال نظرات