با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان قروه برگزار شد

با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان قروه برگزار شد
کد خبر: ۹۰۰۶۶۳۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان قروه در حسینیه شهدای سپاه این شهرستان برگزار شد

در این مراسم که با حضور سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان برگزار شد ابتدا پرویز کولانی فرماندار شهرستان قروه طی سخنانی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: در سال جدید باید با همکاری و همدلی مردم و مسئولین شاهد رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی باشیم.

وی در سخنان خود با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی گفت: امروز اگر امنیت و آرامش در کشور برقرار است و اگر در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داریم به برکت روح بلند و ملکوتی امام راحل و به برکت رهبری‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران و جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌باشد که با اقتدار در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و امروز این امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

فرماندار شهرستان قروه با بیان اینکه ما افتخار میکنیم که همگی بسیجی هستیم افزود: سپاه پاسداران خار چشم دشمنان اسلام است و ما به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم و از وجود نیروی توانمند سپاه پاسداران احساس غرور و شادکامی داریم.

وی با بیان اینکه فرماندهان و سرداران سپاه پاسداران امروز موجب وحشت دشمنان اسلام شده اند، بیان داشت: امروز به واسطه توانمندی سرداران شجاع سپاه اسلام دشمن جرات مقابله با ایران اسلامی را ندارد

مردم اصلی‌ترین و مهمترین راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه مردم اصلی‌ترین و مهمترین راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان هستند اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با استفاده از کودتا، تشکیل گروهک‌های ضد انقلاب و تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی به دنبال مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.

سردار محمد حسین رجبی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای راهبرد‌هایی در برابر دشمنان است که این راهبرد‌ها از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی وجود داشته اند و هم اکنون نیز وجود دارند.

وی بیان داشت: یکی از این راهبرد‌ها نیرو‌های نظامی و انتظامی، سپاه پاسداران، ارتش، بسیجیان و مرزبانان هستند که با مجاهدت‌های خود در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان ایستاده اند و اقتدار و آرامش و امنیت را رقم زده اند.

رجبی افزود:، اما مهمترین راهبرد و اصلی‌ترین راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند که تابع امر ولایت فقیه، اسلام خواه و دین دار می‌باشند و در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش خود را ایفا کرده اند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارد افزود: توامان با این وظیفه تامین امنیت پایدار برای کشور نیز وظیفه‌ای است که به لطف خدا در استان کردستان نیز به خوبی احساس می‌شود.

رجبی به مقایسه امنیت کنونی استان کردستان با سال‌های آغاز انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ما باید قدردان امنیتی که امروز در استان کردستان و در کشور ایجاد شده است باشیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده سپاه قروه گفت: سرهنگ سعید شعبانی دارای عملکردی بسیار مثبت و مناسب بوده اند و ارزیابی ما از عملکرد ایشان در یک تراز بالایی قرار دارد.

در ادامه این مراسم نیز فرمانده سابق سپاه پاسداران شهرستان قروه طی سخنانی به بیان گزارشی از عملکرد خود پرداخت و با قدردانی از ادارات و ارگان‌ها و همکاران سپاه پاسداران که در اجرای ماموریت‌ها طی ۳ سال گذشته تلاش داشته اند، اظهار داشت: با وجودی که سپاه پاسداران بر اساس شایسته سالاری فرماندهان خود را تعیین می‌کند، اما در واقع بودند افرادی که نسبت به بنده شایسته‌تر برای فرماندهی شهرستان قروه باشند.

سعید شعبانی افزود: در سال‌های حضور خود در شهرستان قروه تلاش ما بر این بوده است تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم شریف این شهرستان باشیم و افتخار می‌کنیم که توانسته ایم در عرصه ماموریت‌های خود موفقیت‌های مناسبی را کسب کنیم و در طی سال‌های متوالی در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی به عنوان رده برتر استان و در دیگر عرصه‌ها نیز به عنوان رده‌های موفق عناوین برتر را از آن خود نماییم.

در ادامه این مراسم سرهنگ محمدرضا حیدری فرمانده جدید سپاه پاسداران شهرستان قروه طی سخنانی با بیان اینکه برای خدمت در شهرستان قروه از تمام توان خود استفاده خواهد کرد گفت: در راه خدمت به مردم شهرستان قروه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷


در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ سعید شعبانی با بیش از سه سال خدمت در عرصه فرماندهی در شهرستان قروه قدردانی شد و سرهنگ محمدرضا حیدری به عنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران شهرستان قروه حکم خود را از سردار محمدحسین رجبی دریافت کرد.
ارسال نظرات