خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

حساب ۱۰۰ امام (ره) در بنیاد مسکن باید احیا شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به مناسبت روز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دیدار کارکنان بنیاد مسکن استان، گفت : حساب ۱۰۰ یک میراث گرانقدر و ارزشمند از امام راحل است و مسئولان بنیاد مسکن با همراهی مردم و خیران در جهت احیای آن گام های موثر بردارند.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۵۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه امام راحل با افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس نهاد ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عزم نظام اسلامی را برای خدمت رسانی به مردم و ضرورت رفع مشکلات جامعه در حوزه مسکن به همگان متذکر شد و اظهارداشت: پس از گذشت ۴ دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان مشکلات در حوزه مسکن از جمله دغدغه های اقشار مختلف جامعه است، اما میتوان با عزمی جدی مسئولان بنیاد مسکن ، مشارکت مردمی و خیران این حوزه در جهت رفع نیازهای عمومی موثر واقع شد.

وی افزود: بنیاد مسکن جلوه دیگری از برکات انقلاب اسلامی به مستضعفان و محرومان جامعه است که توانست غبار محرومیت در حوزه مسکن به ویژه در سال های نخست انقلاب را از پیشانی بسیاری از محرومان بزداید.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به وظایف این نهاد انقلابی که بر اساس نگاه بلند نظام اسلامی و صراحت قانون اساسی بیان کرد: بر اساس نگاه بلند نظام اسلامی و صراحت قانون اساسی ایجاد سر پناه و مسکن سازی برای محرومان از مهمترین اهداف تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده که این کار بزرگ با همت دولت و مشارکت خیران امکان پذیر است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر کیفی سازی و استحکام بخشی واحدهای مسکونی ساخته شده گفت: ساخت مسکن برای نیازمندان و محرومان و آسیب دیدگان حوادث مختلف، کاری جهادی ، عبادتی است که اجر دنیوی و اخروی دارد.

در ابتدای این دیدار باباپور مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد انقلابی، اصلی ترین رویکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان را توجه بیش از پیش به حساب ۱۰۰ امام (ره) و مشارکت مردم و خیران در امر احداث واحد مسکونی به نیارمندان جامعه عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها