خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر:

تلاش دشمن حذف فرهنگ شهادت از جامعه است

فرمانده سپاه شبستر در یادواره شهدای شبستر گفت: آیین های تکریم شهدا و یادواره ها باید متفاوت و به صورت حماسی و پرشورتر برگزار شود چراکه همه مان مدیون شهدا هستیم و دشمن تلاش می کند فرهنگ شهادت را از جامعه حدف کند.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۱۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: شهدا با ایثارگری های خود، عزت و شرف را به ما هدیه داده و بی ادعا کارهای بزرگی کردند.

 

وی ادامه داد: شهدا با شهادت خود به ما پیام دادند که از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفظ و حراست کنیم و باید توجه کرد که در طول سالیان دراز، انقلاب های متعددی انجام شده ولی تنها انقلابی که به مسیر خود با قدرت ادامه می دهد، انقلاب اسلامی ایران است.

رضایی با اشاره به نقش شهدا در انقلاب اسلامی عنوان کرد: شهدا در مسیر ایدئولوژی ناب انقلاب اسلامی شهید شدند و نظام جمهوری اسلامی پس از گذشت ۴۰ سال روز به روز تنومند تر می شود.

وی با بیان اینکه داشتن بصیرت سیاسی از پیام های شهداست ابراز کرد: باید توجه کنیم که اگر بصیرت سیاسی نداشته باشیم در دین داری مان نیز دچار مشکل می شویم.

رضایی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با همت مردم و  تمسک به اهل بیت و فرهنگ عاشورایی به پیروزی رسیده و با قدرت و صلابت بیشتر به مسیر خود ادامه می دهد.

فرمانده سپاه شبستر با تاکید بر هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان تاکید کرد: حملات دشمن در عرصه جنگ نرم  روز به روز پیچیده تر می شود ولی با هوشیاری مردم و به حول قوه الهی توطئه های دشمنان خنثی می شود.

رضایی با بیان اینکه دشمن در نفوذ فرهنگی تلاش می کند گفت: دشمنان به بهانه مختلف چون مسائل هنری و فرهنگی بستر عادی سازی رفتارهای ناهنجار را فراهم می کنند و متولیان فرهنگی و مدیران کانال شبکه های اجتماعی باید هوشیار باشند.

رضایی افزود: دشمن درصدد اندلسی کردن ایران اسلامی بوده و تلاش می کند بسترهای دینی را کم کم از جامعه حذف کند و با برنامه ریزی های متعدد در کمرنگ کردن مباحث دینی تلاش می کند.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه شبکه های مجازی از عرصه هایی است که دشمن برنامه ریزی کرده است و فعالان فضای مجازی باید مواظب باشند که هیزم بیار آتش دشمن نشوند.

رضایی تاکید کرد: آحاد مختلف مردم باید نسبت به بیانات مقام معظم رهبری هوشیارانه عمل کنند و همچنین باید هوشیار و آگاه باشیم که با بهانه های مختلف ارزش هایمان زیر سوال نرود.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر

رضایی با اشاره به شناسایی آسیبهای فرا روی انقلاب اسلامی عنوان کرد:آسیب های فرهنگی،ایجاد اختلاف بین حوزه و دانشگاه،غفلت از محرومین جامعه ،دنیا طلبی،گسست فرهنگی بین نسل های انفلاب و فاصله طبقاتی را از آسیب های مهم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن در نفوذ فرهنگی تلاش می کند اضافه کرد:دشمنان با بهانه های مختلف از جمله مسائل هنری و فرهنگی بستر عادی سازی رفتارهای ناهنجار را فراهم می کنند و متولیان فرهنگی و مدیران کانال شبکه های اجتماعی باید هوشیار باشند.

رضایی با بیان اینکه سپاه پاسداران از شاخص ها حمایت می کند خاطرنشان کرد:سپاه از کسانی که علیه وحدت عمومی قدم بردارند حمایت نکرده و صرفا از ارزش ها دفاع می کند.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر با تاکید بر اینکه رسانه ها به عنوان خواص جامعه وظایف مهمی بر عهده دارند خاطرنشان کرد:باید هر کلام و قلمی که بر علیه وحدت جامعه برداشته می شود از روی وجدان کاری توسط خود اشخاص قطع شود و در برابر هجمه های دشمنان همه بایستیم.

رضایی با اشاره به وصیت های شهدا یادآور شد: حضور در صحنه به صورت مقتدر از پیام های مهم شهداست و  خمیرمایه پیام شهدا به خواص جامعه و فعالان فضای مجازی این است که نباید در میدان دشمن قدم برداشته شود چراکه  فعالیت در میدان دشمن برحلاف اموزه های گرفته شده از پیام شهداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها