استاندار زنجان

کالای ایرانی شناسنامه، اعتبار و آبروی ایرانی است

استاندار زنجان از کالای ایرانی به عنوان شناسنامه، اعتبار و آبروی ایرانی یاد کرد.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۹۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: استاندار زنجان به شعار حمایت از کالای ایرانی که از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال 97 انتخاب شده است، اشاره کرد و گفت: این شعار استمرار شعارهای قبلی در حوزه اقتصاد از اقتصاد مقاومتی است.

درویش‌امیری کالای ایرانی را شناسنامه، اعتبار و آبروی ایرانی در داخل و خارج از کشور دانست و ابراز امیدواری کرد، تولیدکنندگان آن چنان به ارتقای کیفیت کالای ایرانی همت کنند که خود این مهم انگیزه برای مصرف کننده داخلی و خارجی برای مصرف ایجاد کند.

وی تولید کنندگان بخش خصوصی و تولید کنندگان وابسته به دولت را دو گروه تولیدکنندگان اعلام کرد و افزود: انتظار ما به عنوان ملت ایران بر این است که سیستم اداری کشور نه فقط دولت بلکه همه برای افزایش کیفیت کالای ایرانی تلاش کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر تلاش انجام شده برای فراهم کردن زمینه خدمت به مردم ابراز امیدواری کرد، همه در راستای خدمت به مردم تلاش کنند و هیچ کس در صدد خنثی کردن دیگران نباشد.

درویش‌امیری در ادامه گزارشی از جلسات برگزار شده در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشتغال، کمیته رفع موانع تولید ارائه کرد و افزود: در این جلسات تلاش شد، موانع و چالش‌های موجود برای تحقق اهداف برطرف شده و برنامه‌های پیش‌بینی شده در این حوزه محقق شود که اغلب هم همین‌طور بود.

وی گفت سهم استان زنجان از طرح رونق اقتصادی 280 میلیارد تومان است و گفت: با تلاش صورت گرفته در دستگاه‌های اجرایی از جمله بانک‌ها به 238 نفر از مجموع 627 متقاضی در این حوزه 399 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شد.

 

ارسال نظرات