رئیس خانه فعالان فضای مجازی در گفت‌و گو با «بسیج»:

بومی سازی فضای مجازی حس امنیت در کاربران ایجاد می‌کند

امین وند گفت: بایستی این باور در بخش دولتی نیز ایجاد شود که از شبکه‎های اجتماعی بومی استفاده کند، و بومی سازی مدیریت فضای امنیت برای کاربران را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۴۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
مرادعلی امین وند رئیس خانه فعالان فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون فرموده رهبری با این مضمون که تعرض به حریم مردم در پیام رسان‌های داخلی حرام شرعی است گفت: تضمین قانونی، قضایی و امنیتی مدنظر قرار گرفته تا مردم با اطمینان خاطر در این شبکه‌های اجتماعی حضور یابند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بایستی مسئولین نسبت به شبکه‌های اجتماعی بی تفاوت نبوده، مردم و تولید کنندگان نرم افزار نیز دست به کار شوند.

امین وند اظهار داشت: بایستی این باور در بخش دولتی نیز ایجاد شود که از شبکه‎های اجتماعی بومی استفاده کند، و بومی سازی مدیریت فضای امنیت برای کاربران را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: متاسفانه در زمینه پیام رسان‌های بومی در مرحله آزمون و خطا قرار داریم، و اعتماد کافی حاصل نشده، و نیز بر بیگ دیتاها با حجم بالا کار نشده است.

امین وند خاطر نشان کرد: مسئولین پیام رسان‌ها بایستی ارتباط متقابل بین خود و مردم را ایجاد کنند، تا از خطاها و مشکلات آگاهی یافته و نسبت به رفع آن‌ها در کمترین زمان اقدام کنند.
ارسال نظرات