خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد؛

توزیع هزار دستگاه پنکه در مناطق محروم آذربایجان شرقی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: هزار دستگاه پنکه با هزینه‌ای به مبلغ 180 میلیون تومان بین خانوارهای ساکن در مناطق محروم استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۵۴۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ابراهیم جعفری،  همچنین از توزیع 500 دستگاه آبگرمکن گازی،150 دستگاه یخچال، 700 دستگاه بخاری گازی و 500 عدد تانکر آب در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی خبر داد و تأکید کرد: بر اساس سیستم نیازسنجی و با اولویت‌بندی خانوارهایی که نیاز ضروری به این وسایل داشته‌اند، بین نیازمندان توزیع‌شده است.

وی افزود: مددجویان ساکن در مناطق محروم استان آذربایجان شرقی همواره نیازمند لوازم سرمایشی و گرمایشی هستند و این نهاد با کمک خیران تلاش می‌کند نیازهای ضروری آنان را تأمین کند.

جعفری با اشاره به اینکه 82 دهستان و هزار و 694 روستا در مناطق محروم قرار دارند، بیان کرد: مناطق محروم استان آذربایجان شرقی با ضریب محرومیت شش، هفت و هشت مشخص‌شده‌اند که به دلیل بالا بودن ضریب محرومیت، لازم است تمهیدات گسترده‌تری برای رفع مشکلات خانوارها و کمک به توسعه این مناطق انجام شود.

وی با اعلام اینکه 18 هزار و 263 خانوار تحت حمایت با جمعیتی بیش از 34 هزار مددجو در مناطق محروم استان سکونت دارند، یادآور شد: پنج هزار و 224 خانوار تحت حمایت در مناطق محروم با ضریب هشت محرومیت زندگی می‌کنند که بیش از سایر مددجویان نیازمند رسیدگی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها