خبرهای داغ:
پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

غبارروبی ضریح مطهر امامزاده سیدمحمدکججانی با حضور اصحاب رسانه

ضریح مطهر امامزاده سیدمحمدکججان (ع) تبریز با حضور اصحاب رسانه آذربایجان شرقی غبارروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۲۲۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، ضریح مطهر امامزاده سیدمحمد کججانی (ع) تبریز با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در فضایی آکنده از معنویت و ذکر دعا و صلوات با گلاب ناب، شستشو و عطرافشانی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار کرد: سعادت در این دینا و آخرت با محبت به اهل بیت (ع) و فرزندانشان محقق می شود که در این راستا سازمان اوقاف و امور خیریه، برنامه های مختلف فرهنگی را در طول سال تبیین و ابلاغ می کند تا مردم هرچه بهتر با اهل بیت (ع) آشنا شوند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری افزود: از جمله برنامه های این سازمان، طرح آرامش بهاری بود که نوروز امسال با هدف معرفت افزایی و بصیرت افزایی بین جوانان و نوجوانان با حضور روحانیون و کارشناسان متخصص در امامزاده های سراسر کشور برگزار شد که خوشبختانه در این استان نیز با استقبال گرم مردم مواجه شد.

حجت الاسلام علی مصائبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: امیدواریم با اجرای چنین برنامه های فرهنگی در کنار بقاع و آستان مقدس امامزادگان، این اماکن مذهبی را به قطب فرهنگی تبدیل کنیم.

گفتنی است، امامزاده سیدمحمد کججایی در روستای کججان در 15 کیلومتری جنوب شرقی شهر تبریز در جوار گورستانی که قدمت آن به قرون ششم و هفتم هجری قمری می رسد، واقع و سنگ نوشته های مقبره های آن شاهکاری از هنر حجاری به شمار می رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها