خبرهای داغ:

دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با فرماندهان و مسئولین استان آذربایجان غربی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه و مسئولین استان دیدار نمود.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۸۴
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در استان آذربایجان غربی ضمن دیدار با فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و جمعی از فرماندهان و مسئولین سپاه حضور نیروهای سپاه در منطقه را عامل ثبات و امنیت پایدار در منطقه دانست.
حجت الاسلام والمسلمین «آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه دیدارهای خود با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با حجت الاسلام و المسلمین «سید مهدی قریشی» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی وی دیدار و گفتگو کرد.
نمایندگان ولی فقیه در آذربایجان شرقی و غربی با آیت الله قریشی نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری دیدار نمودند.
حجت الاسلام آل هاشم بصورت سرزده به منزل حجت الاسلام حسنی نماینده اسبق ولی فقیه در استان رفت و از این مجاهد انقلابی عیادت نمود.
در ادامه دیدارها نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به همراه فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با حضور در قرارگاه منطقه ای شمال غرب با فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش دیدار نمودند.
ارسال نظرات