خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه:

پاسخ ایران به اقدام امریکا مبنی بر لغو برجام دندان شکن خواهد بود

امام جمعه مراغه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تهدید آمریکا مبنی بر احتمال لغو برجام گفت: در این صورت، جمهوری اسلامی پاسخی پشیمان کننده برای آن کشور خواهد داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۹۶
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام پورمحمدی افزود: آمریکا در صورت لغو یکجانبه برجام، لطمه ای بزرگ به حیثیت خود وارد خواهد کرد و موجب سلب اعتماد جامعه جهانی نسبت به خود خواهد شد.
وی اظهار کرد: با وجود تهدیدهای آمریکا بر تغییر یا لغو برجام و انجام کارشکنی های مختلف در این زمینه، تاکنون کشورمان پایبندی خود را به این معاهده بین المللی نشان داده و در این راه نیز به آن متعهد است.
حجت الاسلام پورمحمدی یادآوری کرد: اقدام نسجیده آمریکا در لغو یکجانبه برجام موجب خواهد شد که بر اساس گفته های مسئولان نظام و کشورمان، در عرض سه روز به سطح غنی سازی قبلی خود که 20 درصد بود، بازگردیم.
وی با اشاره به تعبیر آمریکا از عربستان و برخی کشورهای عربی به گاو شیرده ادامه داد: آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی با ایجاد فضای ایران هراسی، پول نفت و بیت المال کشورهای اسلامی را به سلاح و ابزاری برای تفرقه و کشتار ملت های مظلوم منطقه تبدیل می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی، شهید مرتضی آوینی و شهیدان آیت الله محمدباقر و بنت الهدی صدر گفت: این شهیدان بزرگوار در راه اسلام و انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.
امام جمعه مراغه افزود: این شهدا، عالمان و عارفانی بزرگ، متعهد و متعبد بودند که در دنیا و آخرت سعادتمند شده و به جایگاه والای شهادت نائل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها