مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

تفکر ارزشی وتلاش جهادی شاخص های مهم امداد گری است

تفکر ارزشی وتلاش جهادی در حوزه رسیدگی اثربخش به جامعه هدف از شاخص های مهم امداد گری در این کمیته امداد است.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۶۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش بیشتر برای خدمت رسانی اثربخش  به جامعه هدف  در سال جدیدباید در مجموعه نهادینه گفت: تفکر ارزشی وتلاش جهادی در حوزه رسیدگی اثربخش  به جامعه هدف  از شاخص های مهم امداد گری است  در این نهاد است.

هدایت صفری با تاکید بر اینکه آرامش ایتام ،بیماران خاص وصعب العلاج ،سالمندان وخانوارهای بی سرپرست حاصل تلاش کارگزاران این نهاد است ،افزود:باید با نگاه الهی به کار وهمت همگانی  خدمات این نهاد به جامعه هدف با رویکرد توانمندسازی  به گروههای مختلف  مددجویی تحت حمایت  ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه بستر سازی برای مشارکت خیران  در برنامه های اجرایی کمیته امداد از شاخص های دیگر امداد گری در این نهاد است، اظهار داشت: باید با بهره گیری از آموزه های دینی وتوجه به تاکیدات ائمه اطهار(علیهم السلام) در حوزه رسیدگی به نیازمندان زمینه مشارکت مردم  در طرحهای اجرایی این نهاد در سال جدید افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: افزایش مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد  موجب ارتقاء بهره وری  درکار رسیدگی به نیاز مندان ،وشیرین ترشدن ذائقه دهک های پایین جامعه از نظام ولایی می  شود.

صفری تکریم مراجعان وافزایش رضایتمندی  جامعه هدف را از شاخص های مهم دیگر کارگزاران محرومیت زدایی در این نهاد دانست وگفت: تلاش بیشتر برای مشارکت خیران موجب ارتقاء عزت نفس وکرامت انسانی مددجویان شده  واین موضوع در افزایش اعتماد مردم  به این نهادنیزبسیار اثر گذار است.

 

ارسال نظرات