خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی:

نیروهای هلال احمر آذربایجان شرقی به 145مورد عملیات امدادرسانی اعزام شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: از 28 اسفند ماه سال گذشته تا به امروز نیروهای این جمعیت به 145 مورد عملیات اعزام و برای 149 مصدوم امدادرسانی و مرگ 12 نفر را در حوادث مختلف تایید کردند.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۶۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، سعید کنعانی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر 91 نفر از مصدومان حوادث رانندگی را به بیمارستان ها منتقل و 58 نفر را به صورت سرپایی درمان کردند.
وی اظهار کرد: در این مدت نیروهای عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در عملیات رهاسازی 20 نفر امدادرسانی و برای 14 نفر نیز اسکان موقت دادند.
کنعانی مجموع حوادث جاده ای که نیروهای هلال احمر حضور یافته اند را 102 مورد برشمرد و گفت: از این تعداد 44 مورد تصادفات جاده ای، 46 مورد واژگونی خودرو، 2 مورد حریق، سه مورد نقص فنی وهفت مورد انحراف و برخورد بود.
وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای عملیاتی امداد و نجات این جمعیت به 4 عملیات کوهستان، 6 مورد عملیات سیل و آبگرفتگی، سه مورد عملیات برف و کولاک امدادرسانی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی ادامه داد: در مدت یاد شده 110 هزار و 330 نفر از مسافران به پست های ثابت و 2 هزار و 711 مسافر به پست های سیار جمعیت هلال احمر استان مراجعه کردند.
وی اظهار کرد: همچنین 2 هزار و 19 نفر از خدمات خیمه نماز، چهار هزار و 258 نفر از خدمات فضای دوستدار کودک بهره مند شدند.
کنعانی با اشاره به توزیع 230 هزار و 668 نقشه، بروشور و محصولات فرهنگی، گفت: 61 هزار و 512 نفر از مسافران نیز در آذربایجان شرقی به کمپین نه به تصادفات پیوستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها