خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تبریز:

حمایت از کالای ایرانی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه موقت تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با تبریک سال 1397، نامگذاری سال جدید را با عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر فرزانه انقلاب، از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۱۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محمدتقی آل هاشم تاکید کرد: اگر رهبر معظم انقلاب نام سال را حمایت از کالای ایرانی اعلام کرده اند، باید بر خود وظیفه بدانیم که استفاده و مصرف از کالای ایرانی را در زمره اولویت های خود قرار دهیم.
وی ادامه داد: مادامی که کالایی در ایران وجود دارد، باید از کالای ایرانی استفاده و از تولیدکنندگان کشورمان حمایت کنیم چراکه این یک وظیفه الهی برای همه است.
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به مناسبت های هفته، 13 رجب سالروز ولادت مولای متقیان امام علی(ع) را به همه شیعیان تبریک گفت و افزود: امیدوارم خداوند ما را از شیعیان واقعی این امام بزرگوار قرار دهد.
آیت الله آل هاشم با اشاره به ارزش ماه رجب و لزوم بهره‌مندی از این روزها گفت: سه روز ماه رجب نیز معتکفان در مساجد گرد آمده و راز و نیاز می کنند و امید است جوانان و دیگر معتکفان از این روزها بهترین بهره را ببرند.
امام جمعه موقت تبریز همچنین با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: امام راحل فرمودند؛ «فروردین را عید گرفته و نگه دارید زیرا که نخستین حکومت الله با رای قاطع به جمهوری اسلامی ایجاد شده است، و ۱۲ فروردین یوم‌الله بوده و همیشه باید جشن گرفته شود».

ارسال نظرات
پر بیننده ها